Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1-click installation med kriterier

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Bagsværd
Tilmeldt 19. Mar 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Dette er mit første besøg, da jeg er i den første fase i iværksætterverdenen. Jeg er på udkig efter en 1-click installation, som har nogle få kriterier.

Den første kriterie er, at installationen skal have et filter. Et filter til eks. at vælge et bestemt postnummer, by eller produkt og derefter vælger resten fra. Filteret skal nemlig sortere i "produkterne", så kun de valgte bliver vist.

Den anden kriterie er, at jeg skal bruge en "tæller", som tæller en dag mere for hver dag, der går. Hvis den starter på 0 (den første dag), dagen efter er det 1, derefter 2 osv.

Jeg kan ikke selv gennemskue de forskellige løsninger, som disse 1-click installationer har... Og slet ikke finde løsningerne på mine kriterier.

Håber meget på, at I, kære garvede iværksættere, kan hjælpe.

På forhånd tak

Tine

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke om det er 1-klik-installation af WordPress du tænker på, men hvis det er så er jeg ret sikker på der ligger nogle plugins som du kan bruge til det ovenstående. Det sidste punkt burde i hvert fald ikke være et problem af finde et WordPress plug-in til :-)

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)