Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få flere medlemmer til gruppe

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har følgende side: www.bonusodds.dk

Med følgende Facebookgruppe tilknyttet: https://www.facebook.com/home.php#!/groups/409717455825497/

Mit spørgsmål er sådan set ganske simpelt - hvordan får jeg flere medlemmer i min FB gruppe? Jeg har tilføjet venner og bekendte med interesse for emnet, oprettet en konkurrence der går ud på at like, kommentere og tilføje venner, samt hver gang der kommer et nyt medlem, får de en privat besked, der udover en velkomst også opfordrer til at deltage i konkurrencen.

Synes selv jeg gør det rigtige, så vil bare høre, om der er noget jeg ikke gør, som jeg burde gøre. Kan jeg gøre andre ting for at øge antallet af medlemmer i gruppen.

Kvaliteten af medlemmerne er vigtig for mig, så er ikke interesserede i de forskellige muligheder for "falske" medlemmer man kan købe eller bytte sig til.

På forhånd tak for svarene Smile

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Davidsen:
oprettet en konkurrence der går ud på at like,

Kenneth Davidsen:
Kvaliteten af medlemmerne er vigtig for mig

Hej Kenneth

Hvis du får likes gennem sådanne konkurrencer, er det jo ikke sikkert at de interesserer sig for dit emne, men at de blot liker pga. konkurrencen.

Noget du kan gøre, er at købe sponsorede opslag, så dine opslag vises på tidslinjen ved vennerne af dem, der har liked. Det burde du ikke få nogle likes, hvor folk ikke interesse for emnet.

Med Venlig Hilsen 

Søren Mathias Nielsen

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Noget andet er, at det er en lukket gruppe. Det ville få mig til at finde et andet sted.

Jeg vil umiddelbart tro, at en side er bedre.

Med Venlig Hilsen

Søren Mathias Nielsen

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg informerer om, at man kun skal tilføje de venner der interesserer sig for emnet. Både på selve siden og i beskeden til nye medlemmer.

Mht sponserede opslag har jeg forsøgt dette, men FB afviser annoncerne da min side omhandler sportsbetting/gambling. Dette er åbenbart ikke tilladt på FB, selvom jeg kan se andre lignende sider reklamerer. Men hvordan de ´"slipper udenom" ved jeg desværre ikke......

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)