Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til start a E-shop. hvordan kommer jeg i gang?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino
Jeg har længe siddet med tanken om at starte en web-shop, og har derved købt et domænenavn.
Hvordan kommer jeg ellers i gang med at designe hjemmesiden osv.?
Jeg er komplet rookie på området, så hjælp modtages gerne. (: 

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du bare ønsker en køreklar webshop, og ikke har nogen specielle krav til design og funktionalitet, kan du oprette en SmartWeb webshop og bruge en af de standard templates som ligger i systemet. Ønsker du hjælp til design og/eller opsætning af din SmartWeb webshop er du selvfølgelig meget velkommen til at kontakte mig :)

På følgende link kan du finde en kort guide til hvordan du selv kan lave din webshop: http://justmedia.dk/lav-selv-webshop/

Vh. Andreas

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det hele har nun noget at gøre med hvor stort du vil investere i dit projekt? Eller om du hellere vil bruge næsten ingen penge på det? I det tilfælde må du prøve dig frem og som du gør nu spørge de flinke aminoer :)

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Tilmeldt 19. Mar 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke travlt med at få sat hjemmesiden op, har selv rigelig fritid, så det kunne være sjovt selv at lege med det. Jeg er en fattig studerende, så har ikke det store at smide i virksomheden, derfor spørger jeg jer amino'er, hvordan man gør. (: 
Hvis man kan lave det hele selv, fra bunden et sted, så ville det være det fortrukne. Andre alternativer & råd modtages også med smil. (: 

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 4. Nov 13
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek shopify ud, der har jeg selv hjemmeside, det er super nemt og koster 160 om måneden excl domæne. Mit domæne er købt hos one.com

ravenaccessories.dk 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)