Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til Alle Murer, Håndværkere, Entreprenør Firmaer (Arbejdstøj)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Odense SV
Tilmeldt 16. May 13
Indlæg ialt: 2
Fra  Norsefit Workwear Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Nye Dansk Designet Arbejdstøj som holder MAX Designet af håndværkere og lavet til at holde.

NORSEFIT = Norsemen OUTFIT

Hej. Mit navn er Christian Puggaard og jeg vil gerne inviterer dig til Norsefit Projektet.

Jeg er 33 år og søn af en tidligere privat entreprenør og produktudvikler inden for forretningsområdet arbejdstøj , der kender branchen indefra og ud.
Min far er nu blevet pensioneret i årevis, men jeg har ønsket at tage hans drøm om at skabe en form for super arbejdstøj , som er designet og i de materialer konstrueret til at have en cirka 3 gange længere levetid og varighed end de mærker i markedet i dag .
Og med din hjælp kan vi gøre det til en realitet . Alt er klar. Vi har bare brug for din støtte
Alle jer har sikkert hørt om noget, der hedder "planlagt forældelse " . Betydning , at de store virksomheder bruger en masse tid på at finde ud af , hvor længe deres produkt holder og falde fra hinanden. Design produktet til at vare lige den mængde tid, de ønsker.

FAKTA
Vidste du , at det kostede under 2 $ pr arbejdstøjs bukser eller overalls for at sikre, at ingen sømme gå eller løber. ? Tja - det et faktum.
Vidste du , at bortset fra det - alle de store mærker i arbejdstøj bruger en form for indre søm , som ingen private bruger har en symaskine til at fastsætte eller sy igen? Ikke engang skrædder virksomheder i byen har det. - Resultat - Håndværkere / virksomheder er nødt til at købe en ny bukse eller overalls ? Det er smart.
Vidste du , at stoffet der hedder Cordura er mange forskellige kvaliteter i forbindelse med holdbarhed. Der findes mange forskellige typer, og det arbejdestøj industrien har fundet ud af, at det er godt for markedsføringen af ??deres klæder, at det er blevet understøttet på dvs knæ med Cordura.

- Det er imidlertid en kendsgerning , at for at kunne kalde et stof Cordura , det kræver kun, at 50 % af stoffet er Cordura (som faktisk er blot en meget stærk og speciel konstrueret nylontråd ) . De øvrige 50 % kan være bomuld af nogen art eller kvalitet.
Stof fremstillet af 100% Cordura dog koste betydeligt mere end når de blandes 50/50 % med Cotton .

Det betyder, at den uvidne kunden tror han køber et par af arbejdstøj buks med støtte af 100% Cordura på eventuelt knæene at det skal holder meget længere , og betaler en betydelig højere pris for bukserne . Men kunden finde ud af at Nylon delen holder , men bomuld delen gør ikke, og ender med at skulle købe nye. Kunden vil nok købe de samme igen, for i hans sind holde de sidste et par måneder længere. Fra fremstillers side er det ren psykologi.

Husk i gamle dage , når varer og ting bare holdte længere ?

Med den teknologi , og stoffet i branchen i dag , vi kan lave fantastiske produkter , der varer meget længere, end hvad vi forventer.

Vi vil have dette her til at ændre sig og Norsefit starter med arbejdstøj.


Historien

Tilbage i 2002 bemærket min far, at han så en masse håndværkere , murere , tømrere osv osv i slidte og beskadigede arbejdstøj med store huller på knæene og slidte tekstiler overalt. Men han spurgte dem om dette og fik at vide , at de arbejdstøjs bukser ikke var endda 6 måneder gammel , og at dette var normalt for arbejdstøj i markedet , og selskabet var irriteret over behovet for at købe nyt arbejdstøj til personalet meget ofte.

Han kontaktede derfor en masse danske håndværkere for at spørge dem, hvad de havde brug for, og det her er hvad de kom med. Det stærkeste arbejdstøj muligt, hvilket samtidig var meget behagelig at have på og bruge, det kunne spare håndværkere virksomheder en masse penge og give dem det produkt, de betaler for.

Så i tæt samarbejde med private håndværkere virksomheder, der er de rigtige eksperter, lykkedes det ham faktisk og navngav hans arbejdstøj Heines Work Xtreme.

PRODUKTET

Lavet med noget af det stærkeste stof, man kender idag. Så stærk og holdbar, at selv det amerikanske militær bruger denne struktur for emner, der skal vare meget længe.
Det kaldes Cordura. Ikke bare enhver form for Cordura - den virkelige ekstreme ene er brugt overalt på tøjet , hvor slitagen er mest hele arbejdsdagen.
Brugt på knæ, alle lommer og værktøjsholdere. Som grundlæggende struktur bruger vi en speciel og stærk type blanding af Cordura og bomuld, og så syer vi det sammen med en speciel sikkerheds søm med den stærkeste tråd, vi kunne finde.
Det meste arbejdstøj er syet sammen med en tråd der holder noget lignende 1800 - 2200 Newton. Den type vi bruger holder 4700 Newton, og de ?største ?risiko steder , syer vi det 2 gange. Dette arbejdestøj vare og lavet til at holde.

Hvilken tråd vil du bruge?

NORSEFIT ARBEJDSTØJS TRÅD = 4700 Newton stærk
NORMAL ARBEJDSTØJS TRÅD = 1800 - 2200 Newton stærk

Produktet blev lanceret , og de håndværkere, der har købt det var glade. I starten ville de ikke rigtig tror på de 3-4 gange længere levetid af produkterne , men de blev fuldt overbevist. På samme tid, betalte de ikke mere for varen , end de plejede at betale. Produktet var perfekt for kunderne , men ikke for detailhandel forretning, i butikkerne var arbejdstøjet det ikke velkommen. Deres omsætning ville gå ned. EN DEL.

Derfor blev 95% af produkterne solgt på direkte salg til kunderne gennem besøg til virksomhederne og via vores webshop.

DET ER HOLDBART OG GODT FOR MILJØET.

Hvorfor bruge 3-4 gange mere Stof, Knapper, lynlåse, Velcro, El osv, osv - end nødvendigt . Hvorfor producerer 3-4 par , når 1 er tilstrækkelig i forhold til samme periode.

Vedrørende fastholdelse af arbejdes personale i selve produktionsselskab , betyder det ikke at skære ned i produktions personale. Dette for på trods af, at den enkelte beklædningsgenstand holder ca 3 gange længere, og behovet for beklædningsgenstande er kun ca 1/3, tager det ca 3 gange længere tid at producere.

(THE INVESTOR )

I midten af 2009 tilbød et dansk investeringsselskab at købe virksomheden, og det så ud til, at Heines Work Xtreme havde på chancen for at ekspandere gennem ufattelige investeringer i produktion og salg. Men, seks måneder efter, at aftalen var indgået, dagen før betalingen for virksomheden skal ske, vendte investeringsselskabet rundt og pludselig var ikke interesseret. Ingen yderligere forklaring blev givet.

I seks måneder havde Work Xtreme virksomheden været indstillet på en Stilstand. Ingen produktionen på de normale producerende virksomheder for hele produktionen skulle placeres i Kina, og hjemmmesiden blev lukkket ned, da investeringsselskabet ønskede at overtage kontrollen og administrationen af ??webshoppen.

En analyse efter denne hændelse angivet kraftigt, at investeringsselskabet havde spillet et beskidt spil på vegne af nogle store konkurrent selskaber, der ønskede Work Xtreme virksomheden lukket og ud af markedet, og ved udgangen af ??2010 var Heines Work Xtreme Work Wear ikke mere, og produktet ophørte med at eksistere på markedet. En sådan procedure er desværre blevet set i mange andre tilfælde.

FREMTIDEN FOR NORSEFIT

Nu er tre år gået, sker det stadig at, at nogle af de gamle kunder ringer til min far for at beder om ny forsyning af arbejdstøj. Det betyder, at de købte arbejdstøj 3 år siden og det har varet så længe.

Jeg tror på dette produkt, og jeg er klar til at lave en genfødsel af arbejdstøjet med yderligere forbedringer sket.

Min far har givet mine alle designs, prototyper og kontakter i Danmark, Italien, Litauen og Indien, og jeg har kontaktet alle de mennesker, der hjalp med at lave produktet dengang, og de ??er klar til at komme igang.

Men vi har brug for KAPITAL .... Og vi har brug for vores uafhængighed.

Med din støtte, vi kan få produktet tilbage til livet og tilbage til de forbrugere, der fortjener stærkt arbejdstøj.

Men vi er nødt til at holde det fra investorer. Vi har brug for at holde det sikkert.

Investorer = "Produktet er at langtidsholdbare. " "Det skal gå hurtigere i stykker. " "Det er alt for billigt"

NORSEIT = " JAMEN. Det er pointen "

Hvad vi har brug for at komme i gang og
baseret på den endelige mængde af kapital, vi kan finde fra DIG og andre tilhængere kan vi.

Vi har brug for 20.000 $ ( 100.000 DKR) til at indstille hele planen i aktion, som i den første fase vil målrette den enorme gruppe af murere / bygningsdele byggefirmaer,

Hvis vi når 40.000 $ ( 200.000 DKR) ville det få mig til at starte en anden stor målrettet gruppe af virksomheder og andre farver

MEN HVIS VI IKKE RAMMER Det første mål , får vi ikke noget.

Vi har virkelig brug for din hjælp på denne her

Vi er nødt til at lave arbejdstøjet i 6 til 8 forskellige størrelser , således at vi har de rigtige størrelser til at vise håndværkerne.

Vi er også nødt til at lave flyers at sende ud til virksomhederne, så de ved , at produktet eksisterer igen.


Produktet vil blive solgt direkte til forbrugeren, så vi kan holde prisen nede, og det er derfor, vi allerede er klar og lavet en webshop, hvor de kan købe arbejdstøjet.

TAK Med din hjælp kan vi begynde at ændre den måde, vi tænker arbejdstøj er på, og i stedet hvordan det kunne være, og bør være

Vi mener, at vores produkt og vores måde at tænke på er den rigtige måde, og vi kan gøre en forskel i denne branche, og ikke kun i arbejdstøj , men i alle produkter i hele verden.

Vi vil gerne takke dig for din støtte og håber du vil sprede ordet om Norsefit og projektet.

Du er velkommen til at sende min e-mail, hvis du har spørgsmål.

christian@norsefit.dk

Andre måder du kan hjælpe

Ja, du kan hjælpe selv uden penge

Få ordet ud og lav nogle støj omkring Norsefit og vores kampagne

Brug Indiegogo Del værktøjer

Syntes godt om vores Facebook-side.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)