Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting af MSSQL

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 15. Jan 14
Indlæg ialt: 158
Fra  Lean Controlling ApS Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Tænker om der er nogen der kan anbefale en god udbyder af MSSQL, der kan nås eksternt, til en fornuftig pris? Med god driftsikkerhed.

hilsen

Jakob

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob,

Jeg vil anbefale at du kigger på hostingfirmaer der har MSSQL hosting som en separat ydelse, da de typisk ved mere om MSSQL end de webhoteller der "bare" har det som et add-on i deres webhoteller. Det er jo typisk kritiske data man har i sin database, og de skal behandles professionelt.

Jeg har lidt mistet følingen med det danske hosting marked, men kan se at eks. DanDomain og ScanNet har MSSQL hosting løsninger. Så de vil umiddelbart være et bud, men ring evt. til nogle forskellige, og fortæl hvad du har brug for, og hvad det skal bruges til. Det vil nok afsløre hvem der har erfaring, og hvem der ikke har. 

Mvh Carsten

Fra Valby
Tilmeldt 15. Jan 14
Indlæg ialt: 158
Fra  Lean Controlling ApS Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Tak for dit svar, har faktisk selv kigget lidt på DanDomain, og håbe der måske var noget der havde erfaring med nogen, netop fordi det er vigtige oplysninger jeg skal have derud, og de skal kunne tilgå fra mange forskellige klienter, og gerne have stabile oppetider :)

Min research viser også at dem der kommer sammen med en webløsning, som regel ikke kan tilgår eksternt, men kun via site lagt på hostings selskabets server

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kigger lige med...

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en god ven og kollega der driver virksomheden KTA Data. Hans services er ikke nødvendigvis pakkeløsninger, som ved mange andre udbydere, så der er rig mulighed for at få lige hvad man har brug for. 

Med venlig hilsen
Nikolaj 

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Fra Valby
Tilmeldt 15. Jan 14
Indlæg ialt: 158
Fra  Lean Controlling ApS Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolai,

Hans hjemmeside er desværre under opdatering så kan ikke se hvad han tilbyder.

Fra København
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 127
Fra  VPS Pro VPS Pro Support Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvis Express can bruges, så kan du overveje en vps.

https://www.vpspro.dk/ - Billige virtuelle servere. 

Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 37
Fra  Mentium Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Vi hoster både MSSQL Servere og enkeltstående databaser. Der er hele tiden 2 kopier for hver SQL-database og med en oppetid på 99,9 %

Hvis du er interesseret i at høre mere, kan du lige sende mig en pb.

Mvh. Mads

Mentium - Fra idétilpasning, gennem softwareudivklingen, til en fungerende løsning - vi er med hele vejen

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker at UnoEuro er et godt bud.
Jeg har kun oplevet høj performance og med høj tilgængelighed.
Når det så er sagt, er jeg skiftet over til MySQL på de fleste sites, det kan fint kombineres med f.eks. .NET og det performer som.... :)
At Facebook er baseret på MySQL er på samme tid en god reference for hastighed og pålidelighed. 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 06:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er også Microsoft's Cloud løsning Windows Azure, hvor du kan vælge en VPS med MS SQL eller deres Azure SQL. Du skal dog være opmærksom på, at Azure SQL er anderledes end den almindelige MS SQL - så det er ikke alle løsningerne, hvor det er ideelt at bruge den. 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)