Nu ligger jeg nok lidt uden for din primære målgruppe, men tager alligevel chancen.
"Spar 20%". Det er jo altid godt at spare penge. Det kan jeg i hvert fald godt lide, men en besparelse i sig selv er ikke altafgørende.
"Nyhederne fra Ib Laursen" tænder ingen julelys i mine øjne. Hvad tænder julelysene i dine kunders øjne, når de skal købe brugskunst fra Ib Laursen? At det er smukt, funktionelt, trendy eller noget helt andet? Hvad får vi - kunder - ud af af at købe disse produkter?
Et forslag kunne være: "Sådan gør du dine veninder misundelige" - baseret på antagelsen, at modtageren (formodentlig ofte en kvinde) gerne vil have noget, som er lidt finere end veninderne. Kør på lysten til at blive set op til/at være den, som de andre misunder (på den gode måde). Sådan... skal trigge nysgerrigheden og lysten til at opnå noget.
Det afhænger helt af, hvordan de har tilmeldt sig. Har de selv aktivt valgt dig til eller har de deltaget i en konkurrence og så har de bare ikke fået meldt dig fra endnu?
Det er meget forskelligt, hvilke forventninger man skal/kan have, da det er meget forskelligt fra branche til branche og mange faktorer spiller ind.