Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Timelånsarbejde /ansvar og garanti

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har været lejet ud og til et tømrer Firma og indgået på lige vilkår som de timelønnet.
Firmaet vil gerne at jeg skriver på fakturaen at jeg har monteret lofter, døre og gulve.
Men kan jeg komme til at hænge på nogen former for garantistillelse/reklamation?
Kan jeg skrive timelånsarbejde uden garanti x-antal timer udført arbejde lofter, gulve og døre på fakturaen og dermed slippe helt for alt?
Det er for at sikre mig at jeg ikke kommer til at hænge på noget jeg ikke har lavet.
Tilmeldt 29. Nov 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der slet ikke nogen der har en ide om det? Vil gerne have sendt fakturaen.

Tilmeldt 13. Jan 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg ikke jurist!

Tja jeg forstår dig godt, du har jo ikke selv solgt materialerne og ydet rådgivning til byggeherre, har du lagt mærke til noget som ikke overholder normer og krav har du vel også gjort dem skriftligt gjort hovedentrepenøren opmærksom Du kan sikkert gemme dig bag hovedentrepenøren bygge forsikring som beggeherre har lavet det vigtig at komme med under den. Men det er vel meget normalt at køre tilbage og udbredre evt. Egne fejl. Men eller udspecificer på fakturaen hvad du har lavet? Eller nøjes med mandetimer og byggesag?

Ellers hav dine egne forsikringer og branche organisation i orden så har du ingen bekymringer når der skal afleveres færdigt arbejde, med mindre det er helt i skoven...

Tilmeldt 13. Jan 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Der var lige et par fejl i sidste besked håber det gav lidt mening, ny mobil...


Skulle der ske noget og det ender i retten kan dommer vel også se at
. Din faktura udgør så få procent af hele hovedentrepenøren totale pris og derfor vil det være sindssygt hvis du blir hængt op på det hele? Han skal vel også kunne dokumentere at du har lavet det og omvendt.

Men jeg tror nu bare at du skal være rolig... Du har vel også et billede af hvordan hovedentrepenøren er...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)