Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nem-ID erhverv problemer - gratis support?

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit primære problem er, at det minder 'lidt' meget om et support monopol som virker intenderet til at trække penge ud af borgerne, som - qua den monopol-agtige status - er meget bundet til at benytte deres arrogante forretningsmodel.

Måske lidt konkurrence kunne opbløde modellen...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mogens:
Måske lidt konkurrence kunne opbløde modellen...
ja ja  fed tanke - konkurrence på landets samlede sikkerhedssystem - Nævn lige bare 1 andet sted det findes i europa - og bliver det for vanskeligt - så tag Afrika med. Lad høre?

IT sikkerhedstemer world wide er i alle fungerende syster ET per land  - alt andet giver rod - og mig bekendt vil alt andet betyde tabt tillid fra alle der skulle tro på, at systemet var fungerende.

Det er - undskyld mig, let hovedløst at mene der skal konkurrence til for NemID - Gerne flere krav til funktionalitet, brugervenlighed og support- men konkurrence  - med flere signaturer - i noget der skal virke universalt i hele landet

Bliver dit næste forslag konkurrence om drift af skat og moms - kunne sikkert øge deres service - Og deres systemer er der vel også nogen der med rette er sure på - Lever du i denne verden??

vh John 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved at skrive et harmdirrende e-mail - ja de vil jeg ikke tale med en.. - OG involvere Digitaliserings styrelsen har jeg vredet www.eneret.dk ud af deres faktura !! Tá' den.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Må det ha været hver en harmdirrende ærgelse og timepris værd - men godt gået

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
ja ja  fed tanke - konkurrence på landets samlede sikkerhedssystem - Nævn lige bare 1 andet sted det findes i europa - og bliver det for vanskeligt - så tag Afrika med. Lad høre?

Ind imellem. så er min hjerne ikke så skarp - men hvem er det der står bag NemID? Er det ikke et eller andet filantropisk selskab?

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

SWcotspain:
nd imellem. så er min hjerne ikke så skarp - men hvem er det der står bag NemID? Er det ikke et eller andet filantropisk selskab?
tror ikke jeg hænger med - men  i alle fald - nej det er ikke filantropisk Big Smile da det ikke er godkendt at tage penge fra børnehaver, alderdomshjem og militæret, for at finansiere sikkerhedsystemet - for better og worse

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg lavede en konkurrent til Nem ID, som var brugervenlig, mange få fejl, gratis support og lignende. Måtte jeg så sælge løsningen til banker istedet for Nem ID? - Jeg tvivler på det. Ét stort monopol...

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

SWcotspain:

Cookie - John Hannover:
ja ja  fed tanke - konkurrence på landets samlede sikkerhedssystem - Nævn lige bare 1 andet sted det findes i europa - og bliver det for vanskeligt - så tag Afrika med. Lad høre?

Ind imellem. så er min hjerne ikke så skarp - men hvem er det der står bag NemID? Er det ikke et eller andet filantropisk selskab?

Mvh

Stig

Det er NETS og DanID står blandt andet bag NEMID - https://www.nemid.nu/dk-da/om_nemid/hvad_er_nemid/parterne_bag_nemid/

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel:
Hvis jeg lavede en konkurrent til Nem ID, som var brugervenlig, mange få fejl, gratis support og lignende. Måtte jeg så sælge løsningen til banker istedet for Nem ID? - Jeg tvivler på det. Ét stort monopol...
ja - og det er der vel ingen der siger andet. Det er bare sådan at den type sikkerhed er monopol alle steder. 

Hvad med kørekort. Du har sikkert også en billig måde at godkende folk til kørekort - Og læger - dem kan du sikkert også godkende let og gi autorisation - Eller skatte opkrævning - du kunne måske lave en billig form. Det er jo slet ikke til at forestille sig, at NemID skulle kunne fåes gennem alle mulige forskellige leverandører

Det er sgu da naturligt at en del er monopol - lovgivningen til din orientering er monopol på den måde at det er flertallet der bestemme - Monopoler længe leve. Total monopolfrihed ville være totalt kaos - men det er der en del her der slet ikke har fattetSad

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Arne G:

SWcotspain:

Cookie - John Hannover:
ja ja  fed tanke - konkurrence på landets samlede sikkerhedssystem - Nævn lige bare 1 andet sted det findes i europa - og bliver det for vanskeligt - så tag Afrika med. Lad høre?

Ind imellem. så er min hjerne ikke så skarp - men hvem er det der står bag NemID? Er det ikke et eller andet filantropisk selskab?

Mvh

Stig

Det er NETS og DanID står blandt andet bag NEMID - https://www.nemid.nu/dk-da/om_nemid/hvad_er_nemid/parterne_bag_nemid/

Tak Arne,

jeg håber herefter. at min lidt ironiske kommentar giver mening - eller skal jeg minde om hvor NETS er på vej hen?

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)