Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

privat lån til opstart af APS

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John, tak endnu en gang for svaret. Jeg er kommet frem til at jeg får fat i 50000 (familielån) og starter et APS firma op. Dog overvejer jeg stadigt om det skal være holding eller alm APS. Kan ikke helt finde ud af om jeg skal lave holding fra starten eller evt. senere pga ekstra udgifter og mere papir arbejde. der er ved at have et holdingselskab. Dog har jeg tænkt mig, at få en revisor på uanset hvad. Da jeg helst ikke vil bruge for meget tid på papir arbejde. :) Mvh Kristian

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

KristianLund:

Hej John, tak endnu en gang for svaret. Jeg er kommet frem til at jeg får fat i 50000 (familielån) og starter et APS firma op. Dog overvejer jeg stadigt om det skal være holding eller alm APS. Kan ikke helt finde ud af om jeg skal lave holding fra starten eller evt. senere pga ekstra udgifter og mere papir arbejde. der er ved at have et holdingselskab. Dog har jeg tænkt mig, at få en revisor på uanset hvad. Da jeg helst ikke vil bruge for meget tid på papir arbejde. :) Mvh Kristian

lyder godt. Ved ikke om du har fået denne om holding - lidt fordele - og ulemper http://johnhannover.blogspot.dk/2014/12/holding-kort-om-for-og-bagdele.html  Og dette link 

Find helst en "neutral revisor (faktisk nok snarere advokat) til stiftelsen - En del lever jo faktisk af at stifte og de er måske mere tilbøjelige til at stifte mange selskaber

Ved du , at du inden for nogle år vil have holding med - så tag det med nu - men ellers overvej nøje for og imod - regn med en omkostning på omkring i alle fald 3-7.000 ekstra per år for at køre holding ekstra (lovpligtig forsikring + erhverskonto+ årsrapport/sambeskatning/selvangivelse). Det kan sagtens være det værd, bare du ved at det er det du vil

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John. Tak endnu engang for hjælpen. Er i gang med at stifte Aps firma med holding. Jeg har et spørgsmål ang. ægteskab. Er der fordele eller ulemper ved at blive gift i forbindelse af opstart af Aps firma. For det sker indenfor den nærmeste fremtid. :) Mvh Kristian

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)