Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor ender jeg i spamfilter

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 14
Indlæg ialt: 18
Fra  ivaerksaetterjura.dk Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har bemærket at når jeg skriver emails. at de ofte ender i spamfilteret. Det er særligt slemt når jeg skriver til gmails, her er det hver anden gang eller npget lignende.

Det er fra mit domæne navn, ivaerksaetterjura.dk, kan det have noget med ae at gøre? har det noget med min host at gøre?

Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 78
Fra  Brøndholt CMS & design Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren.

Har selv haft problemet, fandt ud af at hosten havde ændret indstillingerne for spamfiltret overnight. Kan være du har det samme problem !

Mvh

Mads

Fra Nørresundby
Tilmeldt 9. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken mailserver sender du post via.? Har du oplevet at få et mailer-daemon svar i hovedet? Hvad står der i? Du kan evt. overveje at oprette SPF for dit domæne (http://www.openspf.org/SPF_Record_Syntax / http://www.openspf.org/SPF_Record_Syntax ) det er en funktion hvor du kan angive hvilke mailservere der er legitime at benytte til at sende post for dit domæne. Mange spamfiltre vil være mere tilbøjelig til at lukke din post igennem hvis den kommer fra en server du på forhånd har defineret i SPF.

Det er dog vigtigt du får inkluderet alle mailservere der kan finde på at sende legitim post med dit domæne som afsender, ellers får det den komplet modsatte virkning end ønsket.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 14
Indlæg ialt: 18
Fra  ivaerksaetterjura.dk Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke ved hvad det betyder, men jeg kender en der formentlig kan hjælpe mig. Tak for hjælpen.

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 14
Indlæg ialt: 18
Fra  ivaerksaetterjura.dk Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Tofte:
Kan se at du anvender Meebox - og jeg har selv været i samme båd som du er i nu.
Prøv og se nærmere på min tråd: http://www.amino.dk/forums/t/202581.aspx#1358185 

Tak for link, føler mig en del klogere, 

Du endte med at bruge den eksterne løsning?

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren 

Prøv at aktivere DKIM og SPF, det kan ret nemt gøres fra Cpanel. Ellers kontakt meebox support de kan sikkert hjælpe dig med det. 

Mvh.

Jesper

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Som der bliver skrevet, så sørg for SPF og DKIM er aktivt. Det gør vi som standard på alle nye hoteller, men hvis ikke det er på dit, så kontakt os, så får vi det ordnet :-) Derudover kan der være 100 forskellige årsager til, hvorfor en mail havner i "spam" hos modtageren. Alt fra, at afsender e-mail adressen er blacklisted til serveren er det. Vi har oplevet begge og alt derimellem. Så hvis ikke du får det til at virke, så kontakt os på helpdesk. Sørg for at medsende alle de informationer du har (også meget gerne den fejlmeddelse som kommer tilbage og/eller header-meddelsen fra modtagers mail) - så kan vi bruge de info til at debugge og løse problemet.

God aften :-)

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Frandsen:

Casper Tofte:
Kan se at du anvender Meebox - og jeg har selv været i samme båd som du er i nu.
Prøv og se nærmere på min tråd: http://www.amino.dk/forums/t/202581.aspx#1358185 

Tak for link, føler mig en del klogere, 

Du endte med at bruge den eksterne løsning?

Nej, jeg bruger stadig Meebox' egen mailserver, eftersom det imidlertid ikke har været et problem efterfølgende.
Så som sagt, prøv først af med SPF og DKIM og se om det løser problemet.

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)