Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsløsning til abonnementsservice

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-brugere,

Jeg står og skal release min webshop om lidt over en måned. Denne webshop delvist baseret på salg igennem en abonnementsservice og delvist baseret på almindelig salg af enkelte varer. I den forbindelse skal jeg bruge et betalingssystem der kan håndtere abonnementsbetalinger, men hvilket bør jeg vælge, og hvad skal jeg tage højde for ved valg af disse? Det er min første webshop, og derved har jeg ikke meget at sammenligne med når jeg undersøger udbud. 

Jeg har bygget min hjemmeside i Shopify, så systemet skal selvfølgelig kunne integreres heri. 

Jeg har håber der nogle kompetente folk herinde, der kan hjælpe mig til råds!

Mvh. 

Patrick

Fra København
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Sanatid IVS Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick,

Vi står lidt i samme båd her hos Sanatid, vi kigger selv lidt omkring efter et godt abonnements system. Jeg har været i kontakt med Billysbilling, som mener at de har deres (ETA) abonnement system klar inden for et par måneder, vi har dog valgt ikke at bruge dem af andre grunde. :)

Har du dog ikke tålmodighed til at vente på det, er det måske værd at kigge lidt udover de danske produkter. Vi har kigget på Chargify, som jeg iøvrigt har leget med i forbindelse med Anywear betalings system, og varmt kan anbefales. Men det som jeg er mest huk på er Chargebee, desværre understøtte de pt. ikke en dansk betalings gateway, dermed ikke NETS, dermed ikke Dankort. Jeg er dog i dialog med dem, for at høre hvad mulighederne er. Læs mere her https://www.chargebee.com/

Chargify understøtter vidst desuden Shopify ud af boksen, læs mere her https://chargify.com/features/shopify/

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv forsøgt at finde en sådan løsning til en webshop - men uden særlig held. Det lyder dog spændende at Billy's Billing vil lave en løsning på et tidspunkt. Men et par måneder betyder nærmere et halvt års tid hos BB.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)