Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: kvalificerede anbefalinger af proprietary CMS´er med højt fokus på security, performance og belastning

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
hejsa

jeg sidder lige nu som teknisk bagstopper på et oplæg og tilbud på et nyt website, hvor der er rimeligt høje krav/ønsker til performance, oppetid, sikkerhed og stabilitet - og med forventningen om et ganske højt antal brugere

selve funktionaliteten for dette system udgøres af en slags online manual for driftsoperatører
ligeledes gælder, at systemet pt. er under prototyping i en sandbox-installation udført med et open-source CMS

som en del af oplægget til kunden, mhp. endelig implementering , skal indgå anbefalinger af både Open Source CMS og proprietary CMS
og, Open Source CMS-delen synes jeg, at jeg nu har fået rimeligt godt styr på, og har fået samlet det nødvendige materiale, der kan udgøre et kvalificeret vurderings-grundlag for slut-kunden

Knap så nemt går det, når det drejer sig om proprietary CMS´er ... :-/ - eftersom det ikke udgør et emne-område jeg tidligere har beskæftiget mig med

Så, jeg er på udkig efter kvalificerede anbefalinger af proprietary CMS´er, der kan anvendes til systemer med højt fokus på security, performance og belastning

og, dermed at kunne anbefale de pågældende CMS´er, ud fra kriterier vedr. security, performance og belastning

altså, gerne at kunne henvise til benchmark tests, performance reviews, scalability reports mv.
og/eller gode business cases for store websites der allerede anvender det/de pågældende CMS´er
og/eller benchmark tests hvori de/det indgår i sammenligning med andre CMS, proprietary såvel som open-source CMS

- pt. er jeg blevet anbefalet at kigge på bl.a. Sitecore og Comentum Enterprise CMS
- såfremt der måtte være en seriøs og kvalificeret dansk kandidat til dette, vil det også være velkomment


er der nogen af jer, der selv har været igennem denne øvelse, og måske kan bidrage med input og inspiration ... ?

input, idéer, inspiration modtages gerne :-)

hilsner
dann s.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)