Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fremvise fotografer - "Profil" plugin ? (Fremvise info pænt)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Er igang med at vil lave en "Fotograf" sektion på min kameravalg.dk, hvor jeg vil linke til fotografer rundt omkring i landet, ganske enkelt for at skabe mere værdi for mine læsere.

Til at starte med vil det bare blive noget lign dette:

Men overvejer allerede om man kan finde noget plugin til at fremvise det lidt mere lækkert - Har i nogle ideer ?

Dette var bare en grov paint tegning af hvad jeg havde i tankerne, men er åbne for alle bud ...

Er fint tilfreds med den helt simple som en start, men kunne godt ske der fandtes et plugin der nemt kunne gøre det lidt pænere at se på, billeder fra fotograferne er ikke noget must - Gerne gratis :-)

 /Henrik

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kigger lidt frem og ser om nogle sådan en Mandag har kunne huske de har set noget lign det jeg søger Smile

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Jeg kan desværre ikke pege på et plugin du lige kan bruge, men mon ikke der dukker nogen op?!

Hvis jeg selv skulle lave sådan en side, ville jeg oprette en Custom Post type, der hedder "Fotografer". Denne skal have Custom Fields, der svarer til hvert enkelt af de punkter du har illustreret.

Der skal så laves en særlig skabelon til oversigten over fotograferne og en særlig en til når du klikker på "Læs mere".

Det er dog slet ikke utænkeligt at der findes et plugin, der kan løse det rimeligt for dig, så lad os se om du har held med det Smile

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Kristensen:
Er fint tilfreds med den helt simple som en start, men kunne godt ske der fandtes et plugin der nemt kunne gøre det lidt pænere at se på, billeder fra fotograferne er ikke noget must - Gerne gratis :-)

 

Hej Henrik.

Jeg bruger denne plugin, nem og pæn opstilling.

Wp Plugin: Column Shortcodes: Adds shortcodes to easily create columns in your posts or pages

Har bla. brugt den her på siden: http://boligselskabetviborgamt.dk/ravnstrup/ 

I stedet for billeder indsætter du tekst, du kan lave 2 – 3 – 4 kolonner.

Du kan også indsætte tekst plus billeder.

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak til jer begge, jeg prøver lige at se nærmere på det plugin først Yes

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)