Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fedt wordpress tema med fuldskærms baggrundsbillede og slider til både video og billeder?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg tænker at det er i denne kategori jeg skal stille spørgsmålet...

Er der nogen der har navnet på et fedt Wordpress tema, hvor forsiden har et baggrundsbillede i fuld skærm med en slider henover?

I slideren skal det være muligt at præsentere produkter med enten billeder eller en video ved siden af teksten. Lidt ligesom i dette tema: SLOPE  

men bare som Wordpress tema. Min kunde har også snakket om dette tema, men jeg kan ikke garantere ham at det virker med video i slideren?

Det vigtigste er at det er fuld skærms baggrundsbillede og mulighed for video i slideren. Farver osv. finder jeg løsninger på bagefter. Det behøver ikke at være one page, men det skal være responsive webdesign.

Er der nogen der har et bud på et navn på et tema?

Venlig hilsen Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når jeg søger efter Wordpress themes, plejer jeg altid søge efter dette på Google:

"best responsive wordpress themes 2014" - Med eller uden årstal, og så kommer der en masse "50 best" og lign. Alene på de første 5 links burde du have 100+ themes.

Prøver lige at kigge lidt i aften, syntes ikke at have faldet over et der direkte passer til kravene.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Ja, det har jeg lidt gjort og jeg ender næsten altid på themeforest.net under Wordpress fanebladet, men jeg har bare ikke kunnet finde et der lige passer. For som du selv siger:

Henrik Kristensen:
Prøver lige at kigge lidt i aften, syntes ikke at have faldet over et der direkte passer til kravene.

Jeg prøver nu alligevel lige at se efter det du skriver. Måske finder jeg alligevel et den vej.

Jeg havde håbet der var en der lige havde set et og kunne huske hvad det hed :-)

Tak for svaret!

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jens Andersen:
Det vigtigste er at det er fuld skærms baggrundsbillede og mulighed for video i slideren. Farver osv. finder jeg løsninger på bagefter. Det behøver ikke at være one page, men det skal være responsive webdesign.

 

Hej Jens.

Prøv denne plugin: Full Page/ Full width Background Slider

Har ikke selv testet den, men kunne være et forsøg.

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jens Andersen:
Min kunde har også snakket om dette tema, men jeg kan ikke garantere ham at det virker med video i slideren?


Jeg har meget svært ved at se hvorfor video ikke skulle fungere i slideren.

Der findes i øvrigt en sektion med embeddde YouTube-videoer i dit eksempel, dog ikke som del af slideren.  

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Det må jeg se på, tak for svaret.

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gita og tak for dit svar.

Gita Street:
Jeg har meget svært ved at se hvorfor video ikke skulle fungere i slideren.

Jeg bliver altid i tvivl, når de ikke har vist et eksempel...

Det er meningen at når fuldskærmsbilledet slider til det næste, så skal der komme tekst med cta og en video frem på skærmen foran bg billedet...

og det kan jeg ikke se om det tema kan.

Jeg har fundet et andet som måske kan, men ellers er der jo det plugin, som Niels taler om eller det jeg har fundet der hedder Slidedeck2

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Andersen:
eller det jeg har fundet der hedder Slidedeck2


Jeg tvivler på SlideDeck kan lave det der ligner det du linkede til.

Jeg har selv købt den der SlideDeck på et tidspunkt. Dels manglede den noget mht SEO. Der kunne ikke indtastes ALT og TITLE tag i billeder. Ved ikke om det har ændret sig. Dels virker det som om animationerne hakker. 

Hvis jeg skulle købe en slider-ting igen, ville det nok være den fra Soliloquywp.com.

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)