Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lagerstyring,timelog, sagsstyrring ..alt i en!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle jeg er på udkig efter det perfekte program, der kan gøre livet lidt lettere for os alle i vores lille entreprenør virksomhed. Programmet skal ikke være C5 og skal kunne følgende ting:

1) lagerstyring, dvs vi skal have flere lokationer. 1 hoved lager, og så 4 andre lokationer og til sidst skal vi have sager som vi kan flytte tingene ud på de sager hvor de bruges.. Tanken er at den enkelte medarbejder skal kunne have et udvalg af materialer på deres bil, de materialer (skannes måske) ud fra hovedlager til bilen og hvis det bruges på en opgave scannes det så ud på sagsnummeret således der hele tiden er styr på materialer.

2) sagsstyrring, udvidelse af ovenstående hvor medarbejderen kan indtaste timerne direkte sammen materialerne ( materialer skal kunne oprettes løbende) og så skal der kunne færdig meldes, alt dette må gerne kunne ske fra app eller mobil side.

Disse ting skal kunne hentes direkte ind i et regnskabs program vi bruger pt summasumarum, men jeg tror ikke det kan håndtere det.
Nogen herinde der kender til et godtprogram/app dersen håndtere dette uden det koster en milliardmillion at implementere der må gerne være en måneds pris pr medarbejder, hvis den er fornuftig.
Håber i har nogle gode forslag.
Hilsen jimmy

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)