Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker være T-shirt grossist, Er mine priser for høje ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gået et styk tid nu og snakket med nogle mulige tshirt levandøre fra forskellige lande.
Jeg ønsker være tshirt grossist og sælge blanke tshirt i følgende farver : hvid,sort,blå,rød

Jeg har tænkt mig importere 200 styk til at starte med og tshirt kvalitet er god.

Men er lidt tvivl om jeg kan konkurrerer med andre grossister i Danmark.

Jeg kan får 1 styk for 30kr FOB + andre omkostninger.

Sådan tshirt sælges for 50-80kr i butikker 

Product Type: T-Shirts Supply Type: OEM Service Age Group: Adults
Material: 100% Cotton Fabric Weight: 180 grams Technics: Tie Dyed
Gender: Men Collar: O-Neck Design: Blank
Sleeve Style: Short Sleeve Feature: Anti-Shrink,Plus Size,Quick Dry Place of Origin: Pakistan
Brand Name: NO BRAND Model Number: MCW-TE-2302 Certification: ISO 9001

Nogen som ved lidt om priser mv og kan rådgiv mig lidt ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

som jeg forstå det så får du din T-shirt til 30kr stk. plus omkostninger og det er da meget dyrt.. de skal da meget længer ned.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prøv at kig på alibaba istedet...der kan du få det noget billigere.

Det er ikke hensigtsmæssigt at købe så små mængder hvis du vil lege grossist, dit lager er alt for lille og dine priser er alt for høje. Indkøbspris bør ligge i nærheden af 10-15 kr. ved 1000stk og du bør have flere størrelser. Hvis jeg skal lokkes til at købe hos en tøjbutik skal jeg have 3 eller 4 tshirts for 100kr. - så hvis du er en dygtig sælger kan du få 15-20kr. per styk.

Men jeg har på fornemmelsen at grossister normalt køber en stor container for 1$ per styk, og så kan du ikke konkurrere på pris.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden erfaring syntes jeg det virker i den dyre ende kontra hvad folk tidligere har nævnt herinde - Ofte er folk nede på halv pris af dine eller mindre.

- Dog svært at sige om der er stor forskel på kvalitet.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Korrekt forstået Kim.
Har fået oplyst prisen mellem 2-8 USD .. 

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har T-sihrt på lager som minder om dem du ønsker til under den pris du oplyser, din ide er god nok men at begynde med import for 200 stk er ikke noget god ide efter min mening :) 

Begynde med at købe i DK og når du bliver stor nok så få dine egne T-shirt hjem. 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 25
Fra  www.festfest.dk Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må også tilslutte mig mængden her.

Det lyder noget dyrt i min optik, jeg tror avancen bliver for lav for dig, og udvalget for småt.

Uden at have udvidet kendskab til det marked, tror jeg at du skal hjemtage et større antal før det bliver aktuelt.

Har du undersøgt div. wholesale sider, for at se om der er nogle som har store overskydende varelager?

Vh. Jeppe.

Jeppe Juul Søes

info@festfest.dk

www.festfest.dk

Fra Herning
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 36
Fra  Jesper Mikkelsen Fotografering Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er alt for dyrt!

Du har heller ikke mange stk at fordele dine omkostninger på.

Personligt synes jeg i øvrigt at grossist titlen er ret godt fundet på - 200 stk fordelt på 4 farver giver 50 af hver farve. Fordeler du det på 4 størrelser (S - M - L - XL) bliver det 12,5 af hver stk, og så har du ikke engang mange størrelser.

Alt i alt er det jeg vil frem til, at du skal have prisen langt længere ned! Og gerne have en større volumen. Ellers er jeg bange for at du får det hårdt... 30 kr + fragtomkostninger, salgsarbejde mv. mv., så er vi altså på en pris tæt ved outletpriser, og ved (og måske over)  priser andre grossister sælger til.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mig bekendt er tshirts fra Pakistan dyre end tshirts fra f.eks nogle områder af Kina og ellers Bangladesh...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra KBH
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Adnan

Den pris du skal give for "blanke" T-Shirt  er alt for dyrt, har du undersøgt priserne i Tyrkiet?

Jeg har personliget købt T-shirts her i DK for under 15 kr og det var endda mærke vare.

Du skal undersøge markedet lidt mere før du siger ja til nogle af de priser som dine leverandør giver dig, de priser som du syns er billiget , kan du altid bruge til forhandling med dine leverandør.

Mvh Mimusa

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)