Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Behøver jeg at bruge Post Danmarks Ppacsoft

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Mar 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino medlemmer.

Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig. Jeg har en web shop www.hollywooddogs.dk, og jeg har fragt gennem Post Danmark, hvor jeg skal bruge deres program Pacsoft til udskrift af labels, men jeg synes helt ærligt at det tager for lang tid, når min web shop endnu ikke er integreret med Pacsoft. 

Er der nogen der ved om jeg behøber at bruge det, for at få den aftalte fragtpris hos Post Danmark.

På forhånd tak for jeres hjælp.

Katja Vejltoft

Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katja,

Nogen grund til at du ikke får din shop integreret med Pacsoft? Jo en mindre udgift i forhold til alt den tid du sparer.

Hvad er din webshop bygget på (e-commerce kerne)?

Vel ikke mange alternativer end at gå på posthuset. :)

MVH THomas

Tilmeldt 15. Mar 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Tak for dit svar. Det jeg har fået afvide af min udvikler, er at der ikke findes en integration til Hikashop. Selve shopdelen er i Hikashop, og resten er bygget op i Joomla.

Jeg skal jo alligevel på posthuset for at aflevere varerne. Men fungere det så stadig i forhold til min aftale med Post Danmark?

Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

:) Katja i vores branche er INTET umuligt!! ;) 

Vi (www.vconnect.dk ) vil højest sansynligt kunne tilrette vores Pacsoft modul til at virke på din platform (vi supportere en del andre Joomla shop extensions).

Der er ligeledes en mulighed for at vi kan tilbyde dig vores VælgSelv modul til pakker uden omdeling hvis det har din interesse.

Skriv venligst til mig i "Bestil en samtale" så vender jeg det lige med en programmør mandag og vender tilbage til dig. :)

Rigtig god weekend.

Thomas

 

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

KatjaVejltoft:
Er der nogen der ved om jeg behøber at bruge det, for at få den aftalte fragtpris hos Post Danmark

JA - det er du nødt til. Ellers kan du købe pakkelabels på posthuset. De er dyrere, og de skal udfyldes i hånden. Jeg har en webshop, der heller ikke er integreret med PacSoft, og jeg synes ikke, at det er særlig besværligt. Jeg har to vinduer åbne ved siden af hinanden, et med ordren fra shoppen og et med PacSoft, så jeg kan se det hele på een gang.

Jeg tror, du skal skrive RIGTIG mange labels, før det kan retfærdiggøre, at du betaler for at få udviklet en integration, hvis den ikke findes som standard.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 15. Mar 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kirsten.

Tusind tak for dit svar. Mit problem ligger også i, at det er første gang jeg skal bruge Pacsoft og jeg synes ikke at det er særlig gennemskueligt, hvad jeg skal vælge, når jeg går ind og opretter en forsendelse uden omdeling. Kan du hjælpe mig der?

Hilsen

Katja 

Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer vel an på hvordan man prisfastsætter sine egne arbejdstimer. Når disse moduler typisk ligger i omegnen af 1500-3000kr :)

En automatiseret process udrydder også muligheden for menneskelige fejl.

Mvh Thomas

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Rod lidt med PacSoft... :-)

Du kan f.eks. lave udskrifts-favoritter hvor du har indstillet det meste, så er der ikke meget du skal skrive.

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katja

Jeg har sendt dig en besked, hvor jeg har forsøgt at indsætte en vejledning med skrædumps osv. Jeg er bare ikke helt sikker på at vedhæftningen gik godt.

Prøv at se om den ligger der, ellers send mig en besked med din mailadresse, så sender jeg den til dig.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 15. Mar 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kirsten.

Hvor er det bare sødt af dig. Jeg kan ikke se vejledningen, så jeg sender dig lige min mail i privat besked.

Katja

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)