Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Begynderhjælp til wordpress

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 13. Mar 14
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle der har links til de bedste begynder-guides eller videoklips eller bøger omkring oprettelse af hjemmesider med wordpress?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 13. Mar 14
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Den video handler kun om installationen af det, og kritiseres endda under kommentarerne for ikke at bruge one-click installationen.

Tænkte i mit spørgsmål også mere på selve brugen af wordpress til at udarbejde en side.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har www.StartBlogger.dk, hvor der er svar på en masse spørgsmål. Har du et spørgsmål til WordPress søger du bare derinde. Hvis der ikke er noget svar, kan du bare sende en besked, og så vil der blive svaret på det ASAP. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maton

Prøv at bruge Nemprogrammering.dk - der bruger de heller ikke one-click installationen. Men du får også mere ud af at lære, hvordan du selv gør det via FTP. For når du skal til at lave din side bag efter, så er det rart at have være igennem FTP, og de forskellige filer.

Jeg synes ihvertfald nogen gange, at de der one-click installationer bliver til noget værre hø, senere hen.

Bagefter så prøv at søg på tutorials til et bestemt design theme, og hvordan de kan justeres. Så lærer du langsomt hen af vejen, hvordan kan man tilpasse det meste, inden du måske selv går igang med et lidt mere kompliceret theme.

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er også velkommen til at kigge forbi webdesigner.dk, der har jeg både videoguide til 1-klik-installation af WordPress, svar på typiske WordPress spørgsmål samt en masse andre artikler om at få lavet den bedst mulige hjemmeside. :-)

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 02:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Maton:
Tænkte i mit spørgsmål også mere på selve brugen af wordpress til at udarbejde en side.

Tænker du på en blog? En hjemmeside til din virksomhed? Eller webshop? Jeg kender gode guides til at bruge WordPress som blogs, men det lyder ikke helt som det, som du leder efter?

Tilmeldt 13. Mar 14
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må gerne sende guiden til brug af wordpress som blog.

 

Men jo, det var også som webshop jeg tænkte på det.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Prøv at tage et kig på Wordpressbogen af Brian Hvarregaard, så skulle du være godt i gang:

http://wordpressbogen.dk/

 

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)