Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate side Woocommence eller bare et shoptheme

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 2. Oct 10
Indlæg ialt: 91
Fra  Ingen information Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg står overfor at opbygge en wordpress affiliate side op der gerne skulle give brugeren en et hurtigt overblik over (mange)produkter i denne niche.

Er så lidt i tvivl om det er bedst at købe et shop theme eller om jeg bare skal vælge woocommence.

Hvad er forskellen og fordele og ulemper ved disse to muligheder.

Jeg vil gerne have mulighed for at sortere produkterne på mange måder og det hele skulle gerne præsenteres på en pæn og overskuelig måde.

Siden er på dansk

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

se for eks den her shop billigt proteinpulver den er lavet i woocomerce med et tema der understøtter woocomerce 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 2. Oct 10
Indlæg ialt: 91
Fra  Ingen information Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er så forskellen(eller ulemper/fordele) mellem et shop theme og den woocommence theme du viser

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 02:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Yascin:
Hvad er så forskellen(eller ulemper/fordele) mellem et shop theme og den woocommence theme du viser

Jeg tror, at I taler lidt forbi hinanden. Jeg er heller ikke helt sikker på, hvad du mener. WooCommerce giver dig mulighed for at lave WordPress om til en webshop. Men det fungerer stadig bedst, hvis du køber et tema, som er bygget op omkring WooCommerce. Du kan finde masser af disse temaer på Themeforest og WooThemes. Fordelene ved at købe et tema er, at det fungerer, og det er lavet til WooCommerce. Var det det, som du mente? Ellers må du meget gerne uddybe, hvad dit spørgsmål er helt konkret.

Da jeg byggede en webshop i WooCommerce, gjorde jeg det ved at investere lidt penge i et tema. Det er klart lettest, og der findes helt sikkert et tema, som passer til dit behov.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)