Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Egen design af guldsmykker

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Amino brugere!

Jeg og en af mine gode kammerater, har tænkt os at starte vores eget smykkedesign op. Smykkerne kommer primært til at være guld. Lige nu har vi 24 karat guld, men vi har fundet ud af at det primært er 18 og 14 karat guld der sælges af på smykker. 

Vores spørgsmål er om i kan hjælpe os med at finde en forhandler der kan hjælpe os med vores design, som fx at smede 24 karat guld om til 18 karat, sådan at vi kan komme til at starte vores eget design op.

Vores design kommer mest til at handle med kugler ( GULD KUGLER ) så derfor spørger vi også her om i kan hjælpe os med at finde nogle som kan hjælpe os med vores helt egen design af guld kugler. Vi har selv prøvet at undersøge det men forgæves, så derfor håber vi at i kan hjælpe os. 

Med venlig hilsen Rolf 😊

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

24 karat guld er alt for blødt til at lave smykker i, derfor legere man guldet med andre metaller f.eks kobber og eller sølv.  Men hvor ved du fra at det du har er 24 karat?  Enhver guldsmed burde kunne legere Jeres guld så i få 18 karat.

Skal du have lavet guldkugler kan du tage fat i en guldvare fabrik.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn. 

Mange tak for dit svar! Jeg ved det er 24 karat da jeg har fået undersøgt det :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)