Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lave hjemmeside med login og betaling

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 26. Feb 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen af jer der kan hjælpe mig lidt på vej, i forhold til hvordan jeg får bygget en hjemmeside op, hvor brugerne skal betale for at få et login til hjemmesiden. det skal lige siges at jeg har nul erfaring i hvordan man bygger en hjemmeside op.

Tilmeldt 28. Feb 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du Kontakter en freelancer eller en virksomhed med disse kompetencer :-)

Jeg kan udvikle dette for dig - skriv privat for mere info :-) 

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil anbefale dig at få hjælp udefra til det.

Jeg tror med din erfaring, at det vil være lettere og også se bedre ud.

Du kan dog selv prøve med fx. Wordpress.

Med Venlig Hilsen

Søren Mathias Nielsen

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil også foreslå dig at få ekstern hjælp

Og vælger du ikke os, så giver jeg dig stadig gerne lige hjælp til at gennemse noget af din udvalgte freelancer's refernce kode for at se om de har deres PHP kompetencer i orden. (Hvis du da ikke vælger at blive hostet på en noget dyrere windows maskine)

Tilmeldt 26. Feb 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan skriver man en privatbesked?

Har i nogen ide om hvad det ca. vil koste hvis man skal betale sig til at få det lavet?

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:
Og vælger du ikke os, så giver jeg dig stadig gerne lige hjælp til at gennemse noget af din udvalgte freelancer's refernce kode for at se om de har deres PHP kompetencer i orden.

Af ren nysgerrighed, hvilke kvalifikationer skal man besidde, for at objektivt vurdere om konkurrerende virksomheder er mere eller mindre kompetente til at løfte en opgave, som man selv ville byde ind på?

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

casrek:
Har i nogen ide om hvad det ca. vil koste hvis man skal betale sig til at få det lavet?

Det kan jeg godt lave for kr. 500

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også klart foreslå at bruge en freelancer, eller et webbureau til at lave det for dig.

Du skal desuden huske at du skal bruge en indløsningsaftale hvis du vil tage imod kortbetaling. Alternativt kan du bruge PayPal.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Storm:

Tom Frank Christensen:
Og vælger du ikke os, så giver jeg dig stadig gerne lige hjælp til at gennemse noget af din udvalgte freelancer's refernce kode for at se om de har deres PHP kompetencer i orden.

Af ren nysgerrighed, hvilke kvalifikationer skal man besidde, for at objektivt vurdere om konkurrerende virksomheder er mere eller mindre kompetente til at løfte en opgave, som man selv ville byde ind på?

Man skal have et renomé der sparker røv, og så skal man behandle konkurrende virksomheder som kollegaer og ikke som konkurrenter. Jeg ser ikke de andre danske PHP Programmører som konkurrenter, da vi har nok at se til - og for os, er det altså vigtigt at kunder og kollegaer ser på os med en vis type respekt og tillid. Desuden kunne det være at den kollega kunne blive en inhouse kollega :) Vi kan jo altid bruge kvalificeret arbejdskraft :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det vil i rigtigt mange tilfælde være en god ide hvis projektejer har et firma med på sidelinien der kan bestå dem ved møder og gennemgang af projektet. På den måde vil projektejer ikke komme ud i at skulle betale for meget for ingenting hvis man bliver snydt eller der er misforståelser mellem udvikler og kunde.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)