Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO: Een lang side eller flere korte sider

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes masser af eksempler. Hvis en halvtynd underside ligger nr 1 i Google, så betyder det kun, at der er muligheder, hvis man vil konkurere. Tænk over følgende.

Hvilke resultater ligger først i Google?
Normalt dem som har fået de fleste/bedste links. Du kan f.eks sammenligne linkprofiler på 5 konkurrenter i Ahrefs efter at se hvordan de ranker på et søgeterm i Google.

Hvilke sider får naturlige links? Linker du til en artikel om 200 ord om 5 tips til at forbedre din LinkedIn profil eller 2000 ord om Den ultimative guide til LinkedIn med tekst, video, infografikker etc.?



Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt mener jeg, at det er bedst med en fler-sides hjemmeside.

Både fordi interne links er vigtige og fordi jeg mener, at der er langt større chance for at en høj bounce-rate, hvis der kun er 1 side. Dvs brugeren kommer ind på din side og så skulle han helst foretage sig et eller andet, så han ikke blot bliver set som et "bounce" i Google's øjne. Og høj Bounce rate vil Google se som manglende kvalitet til at holde på brugeren - og det får du et minus for.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Christopher Hofman:
Der findes masser af eksempler. Hvis en halvtynd underside ligger nr 1 i Google, så betyder det kun, at der er muligheder, hvis man vil konkurere. Tænk over følgende.

Hvilke resultater ligger først i Google?
Normalt dem som har fået de fleste/bedste links. Du kan f.eks sammenligne linkprofiler på 5 konkurrenter i Ahrefs efter at se hvordan de ranker på et søgeterm i Google.

Hvilke sider får naturlige links? Linker du til en artikel om 200 ord om 5 tips til at forbedre din LinkedIn profil eller 2000 ord om Den ultimative guide til LinkedIn med tekst, video, infografikker etc.?




Hvis det var tilfældet at onepage slog traditionel struktur, hvor content opdeles i tema relaterede undersider med tilknyttet fokus søgeord, så ville vi møde dem konstant på kommercielt relaterede søgeord og udtryk. Det er ikke tilfældet og du får meget meget svært ved at finde et eksempel.




17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Hamilton Heidemann:
Først og fremmest one-page design er på ingen måde optimalt i forhold til søgemaskineoptimering, da linkværdier ikke spredes via intern linkbuilding. Dog kan et one-page design trækkes lidt op med en blog med relevante indlæg, men igen ikke den optimale løsning hvis man vil arbejde med søgemaskineoptimering omkring din brading.


Hvis Pagerank ikke spredes ud over undersider, hvad sker der så....Den forbliver på onepage siden, så den argumentation holder ikke helt.

Et onepege design med en blog - så er det jo ikke et onepage design.




17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror vi misforstår hinanden. Jeg taler om at hvis du skriver om et emne, f.eks. "Hvordan binder man et slips", så vil jeg hellere have alle metoderne samlet på en side, end lave undersider for hver slipseknude.
Du skal selvfølgelig sørge for at lave inbound links fra siden til andre sider, så du sender juice rundt de rigtige steder.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Christopher Hofman:
Jeg tror vi misforstår hinanden. Jeg taler om at hvis du skriver om et emne, f.eks. "Hvordan binder man et slips", så vil jeg hellere have alle metoderne samlet på en side, end lave undersider for hver slipseknude.
Du skal selvfølgelig sørge for at lave inbound links fra siden til andre sider, så du sender juice rundt de rigtige steder.


Jo men trådstarter spørger jo, om det er fordelagtigt at have 1 kæmpe lang side og KUN den, frem for at opdele sit content over flere sider.

Ulemperne ved at have én enkelt lang side mht SEO, er ganske enkelte for store kontra flere undersider.


Det med pagerank var til et andet svar.


17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)