Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til branding

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Støvring
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 107
Fra  FornyDinBolig Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg tumler med ideen om at starte min egen webshop - vil gerne blogge lidt på min side også. Jeg har lavet en forretningsplan, og det næste skridt vil være at begynde at bygge min hjemmeside op. Men jeg har en fornemmelse af at det går for stærkt med det hele - Jeg kunne godt bruge at tale med nogle omkring evt. branding, den røde tråd.... Jeg er ikke helt sikker på om jeg har fundet den rigtige niche (hvis der overhovedet er en der skiller mig ud fra de andre i mængden) da jeg har mange konkurrenter. Jeg har svært ved at bringe min blog sammen med min butik, og er i det hele taget bange for at jeg ikke bliver interessant nok for kunderne.

Jeg har skrevet en del ned omkring hvem mine kunder er, hvad jeg gerne vil og hvordan jeg vil finde kunderne, men føler der mangler noget før jeg kan komme videre i processen??  

Så hvis nogle har erfaring idenfor dette, så kontakt mig gerne. Eller hvis nogle kender til foredrag eller kurser eller andet i det. Så skriv endelig Big Smile

 

Hilsner fra

Mette_S

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Jeg læser lige pt. til markedsføringsøkonom på mit sidste semester, og du er velkommen til at smide mig en mail på mds@justworks.dk, så kan det være at jeg har nogle ideér til dig :)

Mvh

Mathias

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 02:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Det lyder ellers rigtig spændende med din webshop.

Du har fundet nichen, og det bliver en succes - Det er hvertfald sådan du skal tænke Smile

Skriv dine hovedpiner til mig, så vil jeg give det et kig.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)