Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug for partner - 35% pr. salg

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg har nu haft min partnerprogram igennem Partner-Ads.com ude i ca. to måneder, men tilknytningen er ikke voldsom stor. Er det muligt, at foretage sig noget aktivt, for at skaffe partner?

Der tilbydes 35% pr. salg og jeg har reklamebanner i de anbefalet størrelser, samt et par tekstlink. Det er webshoppen www.ledfix.dk

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Procenten er kun interessant, hvis man også kender webshoppens konvertering og gennemsnitlig ordreværdi?

For lige umiddelbart er din shop ikke en jeg ville bruge tid og kræfter på, at sende trafik til. Den er alt for "standard" med ikke særlig synlige købsknapper, ingen informationsside, ingen cvr nr. 

Synes desværre shoppen mangler en del. Men er konverteringen højt og ordreværdien høj nok - ja så vil man sikkert godt give det et forsøg.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Kristian - Tænk i højere grad som din kunde, i dette tilfælde affiliate partneren.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en del ting du kan forbedre på din side. Prøv som start at løfte din hjemmeside op før du tænker over affiliate partner.

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

OK, tak for svarene.

Mht. CVR-nr, det bliver rettet op!

Noget konkret jeg kan gøre? Umiddelbart tænkte jeg selv på at forbedre produktsiden, således der stod mere sælgende information - fx i stil med http://www.av-cables.dk/stroem-inverter/stroem-inverter-220v-til-12v.html

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)