Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi nærmer os 1.000 registrerede IVS'er i Danmark.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er stor interesse for iværksætterselskabet som selskabsform, og jeg kan godt forstå det.

Jeg har i anden anledning talt med styrelsen i dag, og de oplyser mig, at der snart er registreret 1.000 iværksætterselskaber i Danmark. Pt ligger vi omkring en ca. 900 stykker. Det er ikke mærkeligt, at der er taget så godt i mod ordningen, som så mange har ventet på gennem 2013.

Hvis du endnu ikke har fuldt styr på selskabsformen, så vil jeg da lige henvise dig til min guide om IVS. Den er godt nok lang, men der er også en del info til dig.

http://bit.ly/18vWByd

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

sjovt deres egen offentligørelser udsendt i dag siger 600 (har linket den i andet indlæg har den ikke lige her) og 600 eller 1000 er da en forskel for tal givet samme dag

600 IVS skrev de mod 2800 ApS og 7000 enkeltmands i samme periode - men vist kan det de skriver være gammel, men 600 til 900 eller 1000 er jo 10 dages forskel ca

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ordet "snart" er taknemligt at bruge. Man skal ikke undervurdere det faktum at både kontorchef og kontorchefens arbejdsgivere har en interesse i at tegne et glansbillede. Om det er en succes bør ikke måles på antallet af stiftelser, men snarere på hvor mange der overlever.

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej begge,

Jeg anede ikke, der var offentliggjort en status, jeg talte blot med en af de stakler, der ikke laver andet dagligt end at indtaste indholdet af anmeldelsesblanketter i anden anledning.

I øvrigt ganske enig med dig Henrik. De iværksættere jeg taler med og bistår virker alle ganske gennemtænkte i deres planer, men ja, der vil altid være en række lykkeriddere, som nok burde have etableret blot personlig virksomhed til at starte med.

Men så er der jo også alle dem, som har fanget pointen med at stifte IVS som holdingselskab, og herefter stifte et datterselskab. Måske har de fanget budskabet via denne artikel -> http://bit.ly/19CMutX

Smile

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må også stige hurtigt fra nu af! Fik mit første IvS selskab igennem her i mandags, efter et par måneders kamp :-)

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder træls.

Vi får dem igennem på små 3 uger uden problemer.

Tillykke med den nye direktionstilværelse. Smile

Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så er der snart 1000 virksomheder jeg ikke tør handle med.. Hvis de løber fra regningen og kun har 5 kr. i kapital har jeg ikke meget at stille op. JEG er ikke fan.

Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Koudahl:
Ordet "snart" er taknemligt at bruge. Man skal ikke undervurdere det faktum at både kontorchef og kontorchefens arbejdsgivere har en interesse i at tegne et glansbillede. Om det er en succes bør ikke måles på antallet af stiftelser, men snarere på hvor mange der overlever.
Fa .. du har så 112% ret Henrik.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)