Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skrive artikler til webshop men hvor placeres de bedst ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Aug 13
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne spørge om, hvor placeres artikler om produkterne i en webshop bedst, er det på webshoppens blog eller på sider i shoppen ?

Learn more about your body and your health on the Bodycare Guide

Tilmeldt 23. Aug 13
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ingen der kender de vise ord ?

Learn more about your body and your health on the Bodycare Guide

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis din tekst skal skrives ud fra et søgeord som er relateret til en række produkter, er det naturligvis mest optimalt, at du placerer teksten på kategorisiden for de respektive produkter. 

Driver du en webshop med salg af dildoer, og du gerne vil skrive en tekst om hvordan man "kommer igang med dildoer", ville det nok være passende at smide i din blog. 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Tilmeldt 13. Mar 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Sørenmadsen:

Jeg vil gerne spørge om, hvor placeres artikler om produkterne i en webshop bedst, er det på webshoppens blog eller på sider i shoppen ?

Svaret er simpelt: Begge steder :-)

Dine shop-sider skal have ordenlige tekster og produkt artikler som standard i en så omfattende grad at der ikke er grund til at skrive mere.

Når dette er gjort og du blot taler om at skabe mere indhold i fremtiden, så kan du enten putte flere produkter i din shop, eller smide emnerelevante artikler på din blog. Blog artikler vil også booste din shops sider.

Skriv blog artikler som enten hjælper folk eller indeholder special og unik viden om emnet tilknyttet dine produkter. Det skaber links som vil booste hele dit site.

Hold en god synergy mellem shop og blog der giver mulighed for nem navigation mellem salg og blogviden.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)