Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj, Kbh
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 143
Fra  KCB Group S.M.B.A. Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er..

Jeg ved faktisk ikke helt hvor jeg skal placere dette emne, men går med tanken om at sælge min webshop. Men har rigtig svært ved at vurdere, hvad den er værd. Grunden til at jeg vil sælge den, er relativt simpel.. Mit fokus på webshoppen er minimal, da andre projekter har højere priotet.. desværre er der ikke tid til det hele. Jeg er helt sikker på der er et stort potentiale i webshoppen, hvis den havner i de rigtige hænder.

Her er nogle keywords som jeg vil bruge til at beskrive shoppen:

Lean

Webshoppen er integreret direkte til et Lagerhotel. Når en ordre oprettes sendes den direkte til lageret som håndterer ordren og sender den afsted for dig. Eneste du skal gøre er at hæve beløbet og indsætte T&T på ordren. Du kan følge hele processen for en ordre igennem et web modul, så du ved hvordan det står til med igangværende ordrer! super smart.

MEGET billig ”husleje” og service.

Unikt design

Vi har selv designet og kodet templatet der er brugt, således at det fungerer med Prestashop. Vi har brugt langtid på at finde de helt rigtige moduler, som kan hjælpe vores kunder med at købe de produkter de ønsker.

Jeg vil gerne tilbyde 10 timers "klippekort" til fejlretning / ændringer af designet i tilfælde af ønsker fra en mulig køber.

Klargjort til international lancering

Webshoppen og designet er blevet forberedt til international brug. Vi har diverse domæner klar som kan komme oven i hatten.

SEO Venligt

Der er blevet gjort en del ud af SEO, men der er stadig et godt stykke vej for at rykke op på de sidste pladser. Forarbejdet er gjort, og shoppen ligger lunt på mange søgeord.

Etableret Trustpilot med gode anmeldelser

Der er gjort rigtig meget for at servicere vores kunder, det har udløst gode anmeldelser på Trustpilot.

Stabile leverandører

Vi har stabile leverandører som altid har hjulpet os med at få løst diverse problemer, fra produkt billeder til samples. 

Nyhedsbrev

Der er tilmeldte til et nyhedsbrev, det er dog aldrig rigtig blevet udnyttet for alvor. 

Omsætning

Der er selvfølgelig også omsætning i biksen, men den varierer.. Jeg vil mene der er stort potentiale for at øge omsætning markant. Ved godt at omsætningen har noget af sige mht. til salg, men jeg var også nysgerrig om værdien af selve shoppen. 

Har i nogle bud hvordan man bedømmer hvad den er værd?

Link: http://www.billigeboxers.dk

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige for at hjælpe folk går jeg ud fra det er http://www.billigeboxers.dk/ ? .... Mere fordi en del herinde fx har flere webshops der ikke altid er nævnt i deres signatur og lign.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Brønshøj, Kbh
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 143
Fra  KCB Group S.M.B.A. Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Whoops,

Det er korrekt... Jeg retter lige i tråden :-)

Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste potentielle købere vil sandsynligvis primært fokusere på forventet overskud som primært parameter ved deres vurdering af værdien af webshoppen.   

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)