Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DNS-pegning til squarespace - SEO

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Dec 13
Indlæg ialt: 2
Fra  Creos Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-eksperter,

For god ordens skyld vil jeg lige starte med at nævne at dette er mit første indlæg.

Min hjemmeside creos.dk er hostet hos One og selve hjemmesiden er "bygget" på squarespace. Selvom jeg har brugt alle fif og gode ideer på Squarespace så kan jeg ikke finde "mig selv" når jeg googler mit firmanavn - jeg har bladret igennem de første 5 sider. Jeg ved godt at jeg desværre ikke ligefrem er den eneste der har valgt netop dette navn til et firma, men alligevel.

Er der nogen der har nogle gode råd til mig om hvad jeg kan gøre for at komme lidt længere frem i google-søgninger, evt. skrive noget inde på One.com (selvom der foregår en DNS-pegning til squarespace)

Mit firma henvender sig kun B2B og jeg får helt sikkert ingen kunder der blot søger på en tilfældig produktdesigner, men grunden til at jeg gerne vil længere frem på google er hvis mine potentielle kunder kan finde på at google mit firmanavn.

Jeg glæder mig til at høre fra jer, og er yderst taknemmelig hvis der er nogen der har nogle gode råd til mig.

Mange venlige hilsner

Martin Stoltze
Creos - Product Design

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du søger på: https://www.google.dk/#q=site:creos.dk , kan du se din hjemmeside er indekseret.

Du kan fremme dine placeringer med søgemaskineoptimering, men du skal forvente at din side kan/vil køre lidt op og ned i ranks det første halve år.

Et godt sted at starte er at lave gode title-tag og meta descriptions til hver side, samt at skaffe indgående links.

---

Søg på seo her på amino eller køb en e-bog (f.eks. seo-lex), hvis du vil lave seo-arbejdet selv.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Dec 13
Indlæg ialt: 2
Fra  Creos Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten,

Tusind tak for dit udførlige svar. Tror jeg vil dykke lidt dybere i SEO selv, og se hvor langt jeg når.

Mvh Martin

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)