Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig PHP-programmering

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 07:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg betaler pt. for en vanvittig dygtig PHP-programmør i en længere periode, men går ind i nogle uger nu, hvor jeg ikke selv har opgaver nok til at fylde den tid jeg betaler for.

Derfor vil jeg rigtig gerne sælge noget af den tid jeg har købt videre til andre iværksættere der har brug for det. Jeg er ikke ude efter nogen vanvittig fortjeneste, mest bare at få dækket omkostningerne

Tilbuddet har rigtig stor værdi hvis du skal have lavet noget customized så som et bestemt modul/plugin til Wordpress, et backend-system der indeholder diverse features. Har man denne type opgaver og skal have dem løst, så smid en privat besked med det samme. For her er der umiddelbart mange penge at spare for dig.


Jeg vil ikke gøre noget stort nummer ud af tilbuddet, da jeg kun kan tilbyde en enkelt amino eller to et godt tilbud (og så er der ikke umiddelbart tid før efter sommer igen.) - og jeg er overbevist om at nogen nok skal byde ind :-)

Send mig en privat besked med dit projekt og dit budget. Så vender jeg tilbage med om det er realistisk indenfor den tid der er til rådighed, og med estimater på leveringstid mm.

Bedste hilsner

Thomas

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)