Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Installere wordpress på min hjemmeside kan i hjælpe mig ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften med-aminoer

jeg sidder og bikser med min hjemmeside (nægter og betale mig fra når jeg kan selv (learning by doing)) og har valgt og gøre det i wordpress da jeg synes det er pænt, nemt, overskueligt og simpelt at lave.

Jeg har webhotel hos one.com og de har wordpress themes, men de er så skod at man sku tro det var løgn, eks. sort eller mørke baggrunde med dertil hørende sort tekst uden mulighed for at skifte farve på skriften, og jeg kunne blive ved. det korte af det lange er at jeg har fundet og downloadet et cool tema som jeg ønsker og bruge. jeg kan så forstå at det kræver jeg installere wordpress i min hjemmeside eller noget i den stil, kan i hvert fald ikke uploade det nye tema til den der one-klick installation.

mit spørgsmål er nu hvordan installere jeg wordpress så jeg har friheden til og vælge mine egne temaer, og kan det lade sig gøre når jeg har webhotel hos One.com ?

med venlig hilsen Jacob Dalgaard  og på forhånd tak.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Jeg synes, det lyder underligt, at One.com ikke tillader at du bruger dine egne temaer.

Jeg ved hos Meebox, kan man selv vælge. Det er også nemt.

Med Venlig Hilsen

Søren Mathias Nielsen

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Jeg kan hjælpe dig. Jeg har sendt dig en PM :-)

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar. Jer der har sendt pm skal nok blive svaret hurtigst muligt.

Ja det irritere mig lidt er ikke heldig med de webhoteller har lige skiftet fra dandomain (pissedyre og ingen one-click) til one og her kan jeg nu ikke bruge egne temaer. Men giver sku ikke op så let :)

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig kan du gøre det selv, og one.com er ret gode på mange måder, har dog aldrig brugt deres one klik installation, så kan ikke sige om du kan skifte themes eller ej, men det lyder meget mærkeligt hvis du ikke kan. ellers slet alle wp filerne og hent den nyeste wp, upload alle filerne og gå ind på din side www.dinside.dk og følg alle instrukserne, så har du wp installeret og tager ikke ret lang tid, derefter skal du jo så tilpasse den og installere de moduler du ønsker og det nye theme du har (hvis det passer til din version af wp)
Men ellers er du meget velkommen til at kontakte mig hvis du har brug for hjælp.

Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

www.dobbeltmode.dk - Mode til kvinder og mænd

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

One's One-Click-Install af WordPress opfører sig mærkeligt på ret mange måder.. Det er idiotsikret, og du har derfor ikke lige så mange muligheder som hvis du selv installeret det manuelt.

Du kan hente den danske WordPress her: http://da.wordpress.org/ 

Hvis du har brug for hjælp, er du velkommen til at kontakte mig pr. mail (hyldeborg@me.com).

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad sker der når du prøver at uploade et tema fra kontrolpanelet i WordPress Udseende >> Temaer >> Tilføj nyt. Får du en fejl eller?

Det lyder da meget besynderligt hvis du ikke kan bruge dit eget tema hos one.com.

Jeg kan i øvrigt anbefale UnoEuro som webhotel og at købe et godt tema som Genesis til din hjemmeside så er du rigtig godt kørende.

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)