Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan markedsføres et mærke bedst muligt?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Jyllinge
Tilmeldt 10. Aug 13
Indlæg ialt: 122
Fra  Drinkwell.dk Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er i gang med opstartsfasen af et nyt mærke indenfor mode-branchen. Det er nogle accessories. Jeg har fundet producent, lavet hjemmeside og er i gang med facebookside osv. Jeg har en rigtig god mavefornemmelse af tror på at det kan blive et rigtig stærkt brand

MEN...

Jeg mangler lidt ideer til noget markedsførring. Er der nogle der har ideer/inspiraiton til hvordan jeg bedst muligt får gjort mit mærke kendt og hvordan jeg bedst muligt markedsfører det? Jeg har brug for hjælp til at vise verden mit mærke. Nogle gode ideer?

Fra Søborg
Tilmeldt 31. Oct 13
Indlæg ialt: 47
Fra  Martin Friis Guldborg - Open AdExchange Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes en masse gode muligheder såsom Google Adwords eller search marketing generelt - men hvis du gerne vil skabe opmærksomhed omkring din site samt branding heraf så vil jeg anbefale at du kigger nærmere på vores netværk der hedder Open AdExchange - www.openadex.dk - vi dækker på måneds basis 70% af alle danske internet brugere med vores annoncering og levere ca. 600.000.000 annonce visninger pr. måned. Din annoncering vil blive vist på nogle af danmarks største online nyhedssider såsom - ekstrabladet, jyllandsposten, poltiken, tv2, berlingske media m.m.

Vi tilbyder features som - re-targeting, device targeting, geo-targeting, konverteringssporing, billede annoncer m.m.

Det er et self service system så det er nemt at komme i gang med at annoncere - du er også velkommen til at give mig et kald for yderligere information - du kan ringe på 4171 6898 eller skrive til mig på mfg@openadex.dk

Fortsat rigtig god dag.

Mvh. Martin Friis Guldborg - Open AdExchange

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)