Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde passende faktura system.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Sanatid IVS Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er sammen med min partner godt igang med at udvikle Danmarks nye sundheds portal, og vi skal til og igang med at udvikle salgs delen af systemet. I den forbindelse kunne vi godt tænke os et eksternt system, der kan tage sig af faktura, betaling, abonnementer. Jeg må blankt erkende at det er et område jeg ikke har rodet meget med før, jeg har dog kigget på på nogle få systemer, men kunne godt tænke mig at høre nogle anbefalinger fra andre. :)

Vi har dog også en række krav til systemet, da vores sælgere skal sidde på vores eget system og oprette tilbud til praksisser, er det et must at vi kan integrere systemet med med eget. Ydermere skal en sælger kunne lave dynamiske tilbud baseret på nogle statiske produkter (hedder sikkert noget smart inde for salgs verdenen). Lad mig komme med et eksempel.

Lad os sige vi har følgende fiktive abonnementer,,

Sanatid medlemskab, 300,00,- /mdr

Rating modul, 200,00,- /mdr

Vores sælger laver dog en pakke løsning til en praksis, hvor han med reference til de 2 statiske produkter, laver en tilbuds pris, det kunne være.

Sanatid medlemskab, 200,00,- /mdr

Rating modul, 150,00,- /mdr

Jeg håber det giver mening, ellers må i hjertens gerne spørge ind, som sagt er jeg bestemt ikke en haj på området. :)

Mvh.

Elvar

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Elvar Jensen:

Hej Amino,

Jeg er sammen med min partner godt igang med at udvikle Danmarks nye sundheds portal, og vi skal til og igang med at udvikle salgs delen af systemet. I den forbindelse kunne vi godt tænke os et eksternt system, der kan tage sig af faktura, betaling, abonnementer. Jeg må blankt erkende at det er et område jeg ikke har rodet meget med før, jeg har dog kigget på på nogle få systemer, men kunne godt tænke mig at høre nogle anbefalinger fra andre. :)

Vi har dog også en række krav til systemet, da vores sælgere skal sidde på vores eget system og oprette tilbud til praksisser, er det et must at vi kan integrere systemet med med eget. Ydermere skal en sælger kunne lave dynamiske tilbud baseret på nogle statiske produkter (hedder sikkert noget smart inde for salgs verdenen). Lad mig komme med et eksempel.

Lad os sige vi har følgende fiktive abonnementer,,

Sanatid medlemskab, 300,00,- /mdr

Rating modul, 200,00,- /mdr

Vores sælger laver dog en pakke løsning til en praksis, hvor han med reference til de 2 statiske produkter, laver en tilbuds pris, det kunne være.

Sanatid medlemskab, 200,00,- /mdr

Rating modul, 150,00,- /mdr

Jeg håber det giver mening, ellers må i hjertens gerne spørge ind, som sagt er jeg bestemt ikke en haj på området. :)

Mvh.

Elvar

Hej Elvar..

Jeg har rigtig god erfaring med https://billysbilling.dk/ som både har API i kan køre op i mod og et tilbudsmodul. Tag et kig på det, det er ret ligetil.

Fra København
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Sanatid IVS Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Andreas, 

Tusind tak for dit svar, det er værdsat.

Jeg har faktisk haft kigget på billysbilling før, men kan se jeg har fået undervurderet dem stærkt. Det ser ud til at deres API kan klare de fleste af vores use cases, dog er jeg lidt bekymret mht. abonnementer.

Jeg vil prøve at tage kontakt til dem, og høre nærmere. :)

Fra København K
Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Billy's Billing Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Sanatid IVS Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din besked Trine, Jeg har smidt en mail jeres vej. :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)