Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan få min webshop til at ranke bedre?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kloge hoveder!

Jeg havde valgt at tage SEO i egen hånd og selv kæmpe med det for at få den erfaring. Jeg synes, det er gået godt nok, men jeg ville høre, hvad jeg skal gøre for at ranke bedre?

Jeg har mange links, der peger ind og interne link, men jeg føler ikke rigtigt, at der sker mere!

Url: http://www.mrmista.dk 

Er der nogen, som vil tage et kig på den og komme med gode råd?

DBH.

Kiranan Vijayakanthan

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Måske skulle du lave en blog eventuelt, hvor du skriver engang i mellem. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Arlo,

Det kunne være en idé. Tak for det. 

Mvh.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 24
Fra  Christian Hamilton Heidemann Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kiranan. 

Først og fremmest vil jeg sige at dit design ikke er helt ude i skoven. Din usabilty er umiddelbart udmærket. 

I forhold til dit SEO arbejde er der nok at gå i gang med, der er mere eller mindre kun taget 1 spade stik ud af 100 i forhold til on-page SEO.

Du mangler tekst og atter tekst på din side, uden tekster opnår du aldrig nogle placeringer i søgemaskinerne

Som eksempel kan vi tage udgangspunkt i dit Brune slips på dine side (http://www.mrmista.dk/slips/ensfarvede-slips/brunt-slips), men du bliver nødt til skrive noget mere omkring dit brune slips. I din beskrivelsen kan du nævne de søgeord som springer udfra din søgeordsanalyse fra Google Keyworrd Planner.

Dine næste 3 skridt. 

1. Søgeordsanalyse (Keyword Planner)

2. Tekst på forsiden

3. Tekst til dine produkter.

(Husk at lave gode Titles "60-70 anslag (512px)", meta description "150-160 anslag" meta keywords "5-10 ord")

Inden du begynder at fokusere på link building skal din ON-PAGE SEO fungere minimum 90% efter min mening.  

Jeg kunne sagtens skrive en lang guide til dig, men fokus på en opgave afgangen er essentielt for et hvert projekt. 

Held og Lykke. 

 

Christian Hamilton Heidemann

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Det var super lækkert feedback, som jeg kan bruge. Jeg vidste ikke, at det stod sådan til (selvfølgelig med tekster osv manglede, vidste jeg).

Det er mit næste skridt!

Tusind tak for de gode råd.

Med venlig hilsen,

Kiranan Vijayakanthan

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)