Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense hjælp - jeg har lavet noget jeg ikke måtte?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Grønning:
Jeg har fjernet "sponserede link" - nu står der bare ingenting

Så vidt jeg kan huske, skal man gøre folk opmærksomme på, at det er reklamer, og altså ikke en del af hjemmesidens indhold. Så du bør nok skrive 'Reklamer' eller 'Annoncer' hen over.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres svar!

hold nu op, hvor er der meget jeg ikke ved om at bygge hjemmesider. Men man skal starte et sted, og så suger jeg al den erfaring til mig jeg får efterhånden som jeg render panden mod en mur og I hjælpsomme Aminoer redder min rø..

Tak skal I have Skype-Smile

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

tror jeg faktisk ikke, jeg har haft adsense i nogen tid nu, og har set mange store sider som ikke gør opmærksom på det..

Det står heller ikke i deres regler at man skal, og de nævner det heller ikke i deres guide video...

men som sagt, jeg tror det ikke, jeg har bare aldrig fået nogen advarsel for det :)

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

her har jeg hverken reklamer eller annnoncer eller andet oven over affiliate men det er måske anderledes med adsence - google affiliaet virker i alle fald uden der skal så reklamer (virker på den måde at de er der - ikke som noget med indtægt af betydning men det var jo ikke spørgsmålet Hmm http://johnhannover.blogspot.dk/p/indholdfortegnelse.html 

Jeg tror ikke vi snakker om at det er et krav fra Google, at der står det er reklamer/annoncer o.l. Personligt ville jeg vælge at skrive "Annonce" for at undgå at ramme ind i markedsføringlovens §4 om skjulte reklamer, da det især online kan være meget svært at skille reklamer og indhold fra hinanden. Især på specielle placeringer af reklameblokke, ligeledes vil jeg altid skrive et sted på sitet (I bunden af siden oftest) at tekstlinks kan være reklamer. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

M:
. Især på specielle placeringer af reklameblokke, ligeledes vil jeg altid skrive et sted på sitet (I bunden af siden oftest) at tekstlinks kan være reklamer.
det tror jeg at jeg forstår men i ex mit fald er der ikke det mindste vanskelighed ved at se reklamerne og jeg har ikke nogen tekstlinks liggende i mine tekster til reklame eller andet skjult kun links til skat og lignende

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

lidt mere hjælp!

Nu har jeg rettet de fejl jeg havde lavet. Hvordan får jeg gjort Google Adsense opmærksom på det? - jeg kan ikke finde et sted hvor jeg kan sende en mail hen.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)