Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense hjælp - jeg har lavet noget jeg ikke måtte?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået denne besked fra Google Adsense:

Jeg kan ikke finde ud af hvad jeg helt præcis har gjort galt? - nogen der kan hjælpe?

The above website is not currently in compliance with our AdSense program policies and as a result, ad serving has been disabled to that website. Please review and follow the instructions in our guidelines to get ad serving reinstated on your site.

Issue ID:  26173349


Mislabeling

Publishers may not implement Google ads in a manner that disguises the ads in any way. For instance, publishers may not place ads under misleading headers or titles as this may confuse users into thinking the ads are actually site links related to that header. To avoid this issue, we ask that publishers use only "sponsored links" or "advertisements" to label ads. More information about this policy can be found in our help center.


Template site

It is important for a site displaying Google ads to comply with Google’s webmaster quality guidelines. Specifically, the site should offer significant value to the user by providing a useful and information-rich site. Additionally, Google ads may not be displayed on 'cookie cutter' pages.

Please review Google's Webmaster Quality Guidelines for more information. While we've included the following excerpts from these guidelines, we recommend that you take the time to review them in their entirety.

  • Don't participate in link schemes designed to increase your site's ranking or PageRank.
  • Avoid "doorway" pages created just for search engines, or other "cookie cutter" approaches such as affiliate programs with little or no original content.
  • Make a site with a clear hierarchy and text links. Every page should be reachable from at least one static text link.
Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Den store fejl ligger i at du kalder det sponserede  fjern den linie så bør den være ok

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Seo Andersen:

Hej

Den store fejl ligger i at du kalder det sponserede  fjern den linie så bør den være ok

Er det over selve reklamen at der står sponserede links, du mener? Det er nemlig ikke noget jeg umiddelbart har sat ind. Det kom vist af sig selv da jeg satte sidebare op, eller tager jeg fejl?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

og helt uden for adsense problemet ville jeg mene du har en slåfejl i både din URL og i teksten hvor der begge steder står

Whisky udsættes for den værste balsfemi blandt fyldebøtterne, dem der drikker for at blive fulde  Jeg ville tro der skulle så blasfemi (og så i øvrigt DE der drikker det for at blive fulde - de (mennesker/personer), ikke dem (mennesker/personer) Big Smile Bare som tanke

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars Seo Andersen:

Hej

Den store fejl ligger i at du kalder det sponserede  fjern den linie så bør den være ok

Skriv evt. "Annonce" i stedet

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Grønning:

Lars Seo Andersen:

Hej

Den store fejl ligger i at du kalder det sponserede  fjern den linie så bør den være ok

Er det over selve reklamen at der står sponserede links, du mener? Det er nemlig ikke noget jeg umiddelbart har sat ind. Det kom vist af sig selv da jeg satte sidebare op, eller tager jeg fejl?

Den widget med annoncen, har du skrevet en titel, og den title benyttes. Ændre den eller sæt hak i det felt som fjerner sidetitlen

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til jer alle

Jeg har fjernet "sponserede link" - nu står der bare ingenting

Og så jeg rettet min slåfejl.

Nu må jeg se om Adsense er tilfreds

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

http://whiskyen.dk/whisky-udstyr/

Den her side, virker som om den ikke er helt færdig i det du skriver den kommer til at handle om, for at have annoncer på, må siden ikke virke ufærdig ifølge google, jeg tror det er der fejlen ligger, der er heller ikke rigtig noget tekst, andet end overskrift og annoncer, og det er i strid med deres retnings linier..

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars har helt sikkert ret i den fejl han fortalte. Det står endda ordret i brevet.

Lidt pudsigt luftede jeg også faren ved tynde sider til dig her, som det ser ud til du har fået styr på.

Dengang vidste jeg ikke hvad konsekvens det havde, men det er da positivt de ser ud til at give dig en ny chance.

Jeg har så bare lidt dårligt nyt, som jeg glemte dengang. De har også "Content guidelines", der ikke accepterer salg af alkohol. (Link)

Hvad de så lægger i ordet "salg" i det her tilfælde er jo så nok et fortolkningsspørgsmål.

Men det er da en rigtigt flot indsats du har gjort. 

Hvis det var mig, der havde din side, som er meget målrettet, så ville jeg skifte så meget som muligt ud med relevante affiliate dybe links til de forskellige whiskyer i stedet :-) 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sad lige og fedtede med noget mad, og så var der kommet flere svar. 

Kan se Cecilie fandt en "tynd" side, som du vist nu har fjernet og den melder "404/Ikke fundet".

Det der så ikke er så godt her, er at du ikke har "noindex,follow" på din 404 side, selvom du bruger pluginnet WordPress Yoast, som ellers normalt sætter denne kode ind. 

Lidt mystisk, synes jeg. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)