Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis foredrag: Sådan skaber du større kundeloyalitet

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Jun 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Daniel Kold Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil rigtig gerne invitere dig indenfor til mit gratis foredrag “Sådan skaber du større kundeloyalitet”

Få værktøjer med hjem, som du straks kan bruge i din hverdag: 

  • Sådan skaber du større kundeloyalitet.
  • Få flere ordre fra dine eksisterende kunder.
  • Skab større arbejdsglæde og mindre sygdom blandt dine ansatte

Arrangementet finder sted på Hørkær 28, 2730 i Herlev, onsdag d. 19. marts 2014 kl. 19 til kl. 21 og er gratis for alle interesserede. Der vil dog være et “no-show” fee på kr. 249,- såfrem man tilmelder sig og ikke dukker op og ikke melder afbud inden kl. 10 samme formiddag.

For at tilmelde dig, skal du sende følgende oplysninger til  '); document.write(addy87528); document.write(''); //-->/n '); //--> Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. '); //--> ">info@danielkold.dk

'); document.write(addy14944); document.write(''); //-->/n '); //--> Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. '); //--> ">

Dit fulde navn:

Din mailadresse:

Telefonnummer:

Mailadressen vil automatisk bliver tilmeldt Daniel Kolds nyhedsbrev, mens din telefonnumer vil blive brugt til at give dig besked, såfremt der er ændringer i tid eller sted i sidste øjeblik. Ingen af ovenstående oplysninger vil blive givet eller solgt videre til tredjepart, under nogen omstændigheder.

Jeg glæder mig rigtig meget til, at byde dig velkommen og lære dig bedre at kende.

Du er ogsp velkommen til, at besøge mig på www.danielkold.dk , hvis du vil læse mere om hvem jeg er og hvad jeg tilbyder.

Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Jun 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Daniel Kold Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Såfremt du ikke har tilmeld dig til foredraget i aften endnu, kan det stadig nås. Smid mig en mail om hvor mange du/i kommer, så skal jeg gøre mit til, at du får så mange fede konkrete værltøjer med hjem i aften.Big Smile

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)