Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Guide til photoshop, indesign og illustrator

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Nyborg
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

hej allesammen

 

ved i hvor man kan købe ovennævnte hæfter - ala lær om excel mfl.

 

jeg har netop fået disse 3 programmer og kan godt se at jeg hellere må have lidt hjælp

 

På forhånd tak

Stifter og partner i www.boligudland.dk

Fra 4000 Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan låne nogle gode ebøger på biblioteket....

Ole net-distribution.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest - Hvad skal du bruge programmerne til? De bruges til utrolig mange forskellige ting, og ved vi hvad de skal bruges til er det lettere at finde noget godt materiale til dig.

Nogle lær det på 69 sider findes ikke, og findes de er de ikke brugbare, alle 3 programmer er kæmpe store, og selvom du har arbejdet med programmerne hver eneste dag de sidste mange år vil du opleve nye spændende ting, nemmere måde at gøre det på etc.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg ikke en ørn til Photoshop, men har da lært et par ting ved blot at følge nogle tutorials.

Tutorials er i de fleste tilfælde dog ikke nogle, der fortæller dybere om hvad de enkelte funktioner gør, men du kan jo prøve at kigge nogle igennem - og se om det kan give lidt. I nogle tilfælde, kan det hurtig give lidt viden om forskellige funktioner.

En samling til sites med tutorials kan du finde på: http://thedark.dk/photoshop/ 

 

God fornøjelse med både bøger og tutorials. 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har endnu ikke prøvet siden af, men Benny Thaibert driver siden http://bitsvar.dk/
For et relativt billigt abonnement kan du se en masse tutorials om hvordan du løser forskellige problemstillinger i Photoshop og indesign. Som sagt, jeg har ikke prøvet siden (da jeg ikke arbejder særlig meget i photoshop), men som jeg har forstået det på Benny, så er det primært små klips så du hurtigt kan få hjælp til en relevant problemstilling. Om det kan bruges til at lære hele photoshop fra bunden af ved jeg ikke Big Smile

Desuden så følger der jo nogle udemærkede guides med fra Adobe...

mikaeld:

jeg har netop fået disse 3 programmer og kan godt se at jeg hellere må have lidt hjælp

Har du seriøst været ude og købe programmer for svimlende mange tusinde kroner uden at vide noget som helst om programmerne? Hmm 

 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 2. Oct 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

 tutorials tutorials og atter tutorials... det er for mig at se den eneste vej frem. som før nævt er det kæmpe programmer med utrolig mange feuters og fremgangsmåder, den eneste måde at lære det på er at bruge en masse timer på det(men kan trøste dig med at for du det først lært så kan du ikke lade være) 

nogle jeg har lært rigtigt meget af er photoshop topsecret og lynda.com 

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg kender ikke nogle hæfter du kan købe dig til - men tag et kig forbi www.pixel2life.com .. Den er smæk fuld af guides, dog på engelsk.. Men indenfor stort set alle grafiske programmer.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 102
Fra  Peak Sport Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale Adobe's egne bøger om programmerne, hvor man guides igennem teori og opgaver i alle essentielle funktioner. masser af tips & trick og du kommer hurtigt igang. Jeg er næsten sikker på at der er en opskrift på den opgave du skal igang med. nogle af dem findes på dansk her:
http://nyttf.dk/
Mvh

Steen

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg kan helt klart anbefale ebay.com for den slags. Du kan købe dem med det samme og have dem indenfor en uge. Her er et eksempel som jeg kan anbefale. Du kan få dem ned til et par dollar. Nogle med download, men disse kommer på cd.

http://cgi.ebay.com/Adobe-CS-Training-Photoshop-Illustrator-InDesign-5-DVDs_W0QQitemZ280160344421QQihZ018QQcategoryZ80321QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Der kan sikkert findes noget lignende på nettet, men min erfaring gennem 10 år på ebay siger mig, at der sjældent er andre retail priser der slår ebay.

Vi bruger det selv. Du får 4-5 dvd'er, som du bare sætter på, og læner dig tilbage i sædet, mens en lærer fortæller og illustrerer hvordan du gør. Det eksempel jeg har givet dig koster 50 dollars for 5 dvd'er til indesign og photoshop. Kan du lidt engelsk, vil jeg klart anbefale dem. Firmaet lever af at skrive forståelige guides til forskellige programmer, og det er ikke tilfældigt de har gennemført mange tusinde handler uden en eneste negativ feedback. Men du skal sætte en del timer af til det. Der er meget at komme igennem.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du åbner programmerne er der et link til tutorials - bl.a. én der hedder "learn the basics".
Når du er inde i programmet kan du trykke F1 - dernæst må du bare udforske mulighederne.
Jeg har set nogle af Bennys videotutorials - de er rigtig fine.

mvh Hans

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)