Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan får jeg finansiering for min ide?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra aabenraa
Tilmeldt 8. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har opfundet en innovative produkt som jeg aldrig har set på markedet før. Jeg vil gerne producere og lancere dette opfindelse i samarbejde med et større firma, der evt har sit eget brandt i et bestemt kategori inden for

produkt-/ produktions området?   Jeg er åben for konstruktiv kritik og høre gerne individuelle  faglige meninger, mht hvordan jeg kan "realisere" opgaven progressivitetmæssigt ift finansielle anliggender og personlige erfaringer. mvh 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal have hjælp til fx en prototype kunne det hjælpe at vide om du søger en tømre, folk med adgang til CNC maskiner, nogle der kan sy eller hvor er vi henne ?

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

dels helt på linje med Henrik og vil bare tillægge - at det forudsætter, at du kan beskrive din ide meget nøje for en virksomhed der producerer, og det bedste givet er, at kontakt nogle virksomheder direkte via telefon og brev. Helt overordnet gælder, at en ide er meget lidt værd. Der er tonsvis af ideer og idemagere som vil ha andre til at betale hele udviklingen.

Du kan lave en fortrolighedserklæring, men regn med, at du skal ha beskrevet basis i din ide, inden du får virksomheder til at skrive under på noget, som kan gi dem besvær i forhold til en ide de måske selv kunne ha i forvejen eller hitte på i morgen.

Jo længere du kan bringe den ud over rent ide plan og ind i udvikling for egne penge, jo bedre muligheder har du. Læs evt http://johnhannover.blogspot.dk/2013/03/rad-til-investerings-ansgning.html for at ha lidt tanker om hvad en der skal investere vil ønske - meget af det vil også gælde en virksomhed der evt skal gå ind i en produktion og tage en ny linje ind

God vind med projektet  vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra aabenraa
Tilmeldt 8. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hurtig svar, Henrik. En god ide med at lave en prototype 1.gang Jeg må tage kontakt til nogle inden for området og høre deres forslag. mvh

Fra aabenraa
Tilmeldt 8. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for svaret, John.  Det der med at udarbejde en fortrolighedsærklæring, er en suveræn ide. Jeg overvejer evt at selv smide penge, hvis andre muligheder er udlukkede.  Ja, du har ret der er mange derude der har ideer til alt muligt. Men jeg ved at dette produkt som jeg har i tankerne, ikke findes på markederne, så vidt jeg har researchet på nettet osv.  Og tak for linket, den vil jeg bestemt kigge på lidt senere:-) mange tak for Din hjælp og råd. mvh nesli

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)