Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Dec 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick831:
For at komme til kernen af sagen!

Du kunne godt have startet ud med at skrive, at du i hele første paragraf bare snakkede med dig selv. Det fik jeg desværre absolut intet ud af at læse. :-) 

I det hele taget kunne du bare have skrevet "Jeg søger en erfaren partner til at starte en webshop" og så var jeg blevet lige så klog som jeg er nu, på langt kortere tid. :-) Ihvertfald hvis jeg har forstået det korrekt - jeg var i det hele taget godt forvirret efter at have læst dit indlæg.

Nok om det. Jeg ville ønske du ville komme med bare en smule flere oplysninger om din idé og særligt hvad du selv kan bidrage med, ud over idéen. Når nu du søger en der vil knokle røven ud af bukserne for dig, så ville det være rart at vide hvad du selv har tænkt dig at knokle med, og hvad du forventer din partner skal tage sig af. 

Du skal måske også tage stilling til om du overhovedet behøver en partner til det du vil foretage dig. Hvis det f.eks. handler om en webshop, kan du betale dig fra ret meget af det, samt få rådgivning i næsten alle processer omkring opsætning og driften af din forretning. Det behøver ikke engang være særligt dyrt. Du skal huske på at din eventuelle partner med stor sikkerhed vil have en bid af kagen, og jo mere du forventer han knokler, i forhold til dig selv, jo større bid vil han have. 

Alt held og lykke med projektet.

Med venlig hilsen
Nikolaj 

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Så altså:

Er 19 år, og har samlet en masse god viden (!!).

Har ingen penge, men en idé.

Vil du arbejde gratis for mig?

Hmm.... - Synes jeg har hørt det før.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)