Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for en god måde at sende mange e-mails ud på ad gangen

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper I. P:

Jesper, læs det igen. Julekortet var sendt med afsætning for øje og bliver af den grund omfattet af Markedsføringsloven.

Det er stadig lovligt, at sende mails til hvem som helst, hvis det ikke er med salg for øje. Man kan dog argumentere for, at de fleste mails sendt af virksomheder til en gruppe potentielle kunder, er sendt med henblik på salg, selvom der ikke bliver givet nogle specifikke tilbud i mailen. Men der er tilfælde hvor man også kan argumentere for det modsatte.

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin jeg er nu ganske overbevist om at jeg har ret.

intet sted står der i mit link at der var tale om en mail med salg for øje, derimod skriver forbrugerombudsmanden, at loven skal fortolkes bredt dvs branding falder inden for paragraf 6. Men lad os ikke skændes om det, vi bliver næppe enige.

Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas.

Hvis ikke du allerede har fundet en løsning, kan du måske anvende vores platform eMarketeer. Det er egentligt et system til håndtering af nyhedsbreve, men de funktioner, du efterspørger, ligger i platformen, så du kan lave segmenterede udsendelser med dynamisk indhold afhængig af modtageren. Vi har flere kunder, der anvender platformen på ad hoc basis til projekter som dette, så er du interesseret, kan du få en demokonto og teste af. Tjek www.marketingmanagement.dk. 

Mange hilsner

Jesper

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)