Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor tilbyder jeg fritlægning af produktbilleder?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Mar 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har øvet mig meget i photoshop i lang tid og er efterhånden blevet så god, at jeg mener, jeg kan tillade mig at fritlægge produktbilleder (og lave andre grafiske ændringer) mod betaling. Men hvordan gør jeg det helt præcis? - Hvordan finder jeg kunder og hvordan med moms?

Mange tak.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Et sted du kunne finde kunder var fx herinde ved at få en Plus profil, der er allerede et par der tilbyder det her på Amino.

Ellers få en hjemmeside, og begynde at søge lidt efter i hvilke brancher, situationer folk har brug for din service + priser (En del ligger omkring de 5 kr/pr billed)

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 7. Mar 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Kristensen:

Et sted du kunne finde kunder var fx herinde ved at få en Plus profil, der er allerede et par der tilbyder det her på Amino.

Ellers få en hjemmeside, og begynde at søge lidt efter i hvilke brancher, situationer folk har brug for din service + priser (En del ligger omkring de 5 kr/pr billed)



Mange tak. Smile

Tror sagtens jeg vil kunne konkurrere på prisen uden at det går udover kvaliteten. Tror du jeg kan differentiere mig, hvis jeg tilbyder at aflevere samme dag?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil være oplagt at lave en hjemmeside, som henvender sig til webshop-ejere. Som plus-bruger her på amino, kan du som nævnt også tilbyde din service, men det kan være et dårligt betalt niche-job, da nogle tilbyder fritlægning til nogle få kroner pr. billede.

Nu kender jeg ikke kvaliteten af deres arbejde, men da jeg arbejde med reklameproduktion på en avis, havde vi den holdning at vi ikke fritlagde folk med strithår.Smile

-–-

Gå imod strømmen og tilbyd kvalitetsarbejde i høj opløsning til timepris.

"zig zag" er en undervurderet strategi, der ofte giver gode resultater, hvor imod konkurrence på prisen er lig med en kedelig bundlinje.

---

Moms m.m.: http://johnhannover.blogspot.dk/p/indholdfortegnelse.html 

Tilmeldt 7. Mar 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:

Det vil være oplagt at lave en hjemmeside, som henvender sig til webshop-ejere. Som plus-bruger her på amino, kan du som nævnt også tilbyde din service, men det kan være et dårligt betalt niche-job, da nogle tilbyder fritlægning til nogle få kroner pr. billede.

Nu kender jeg ikke kvaliteten af deres arbejde, men da jeg arbejde med reklameproduktion på en avis, havde vi den holdning at vi ikke fritlagde folk med strithår.Smile

-–-

Gå imod strømmen og tilbyd kvalitetsarbejde i høj opløsning til timepris.

"zig zag" er en undervurderet strategi, der ofte giver gode resultater, hvor imod konkurrence på prisen er lig med en kedelig bundlinje.

---

Moms m.m.: http://johnhannover.blogspot.dk/p/indholdfortegnelse.html 



Hej Karsten.

Mange tak for dit svar. Jeg ved godt, at mange tager få kroner for det, men det gør ikke den store forskel for mig. Jeg er ung og vil derfor gerne lave noget frem for bare at tjene penge. :-D

Jeg kan sagtens lave kvalitetsarbejde, men hvordan overbeviser jeg folk om det? - Hvis jeg skal tilbyde en timepris, hvor høj skal den så være? og vil kunden ikke føle sig mere sikker, hvis jeg tog en pris pr. billede i stedet for en timepris?

Jeg læser op på det med moms. Mange tak for linket.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du skriver frilægningen af produktfotos, lægger du så også skygge på?

I så fald har jeg 14 produktbilleder til dig, du gerne må give et tilbud på :-)

Smid mig en mail på larsthomsen@phonewear.dk

Kh Lars

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 7. Mar 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Thomsen:

Når du skriver frilægningen af produktfotos, lægger du så også skygge på?

I så fald har jeg 14 produktbilleder til dig, du gerne må give et tilbud på :-)

Smid mig en mail på larsthomsen@phonewear.dk // */ // ]]>

Kh Lars

Hej Lars,

Ja, det kan jeg sagtens ordne. Du må meget gerne sende en privatbesked :)

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen :-)

Hvis du er interesseret i opgaven, så smid en mail. Det er alt for bøvlet med amino beskederne.

Kh Lars

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du tilbyder din service til timepris, kan du altid give et tilbud på en samlet pris, der modsvarer den enkelte opgave.

Bare fordi du er ung skal du ikke tilbyde din arbejdskræft til en slik. Især ikke hvis du kan levere et produkt i god kvalitet.

Start med at kigge på hvad der skal til, før du har en acceptabel timeløn på det arbejde du udfører i god kvalitet. Hvis du starter en virksomhed, hvor driften er afhængig af din interesse, frem for en realistisk økonomisk forsvarlig drift, der kan lønne dig for de timer du arbejder., gør du som 80% af alle unge nystartede, og starter en virksomhed/service med meget kort levetid og uden fremtid.

Hvis du ikke sætter baren for succes til et niveau, hvor du kan forvente en rentabel forretning, skaber du ikke noget du kan bruge som reference.

Selv hvis du fejler, kan du bruge det som reference i din fremtid. Men har du bare gjort det billigere er det intet værd. Heller ikke på sigt.

---

Mit første ApS, som jeg ejede 50% af, solgte jeg for en krone, måtte betale min personlige hæftelse på kassekreditten i banken + jeg skulle arbejde 50 timer for at komme ud af virksomheden, så den anden ejer kunne få den viden der skulle til at drive det videre.

Mine to års erfaring fra den virkelige verden gav mig et job som souschef i samme branche i en 10 gange så virksomhed i samme branche. Mine uddannelsesbeviser fra 2 relevante uddannelser havde ingen betydning. Men mine to års erfaring + evnen til at sortere i hvad der var økonomisk forsvarligt gav pote på 2 ansøgning.

---

Ar starte noget uden et økonomisk og dermed fremtidsmål er spild af både din egen og andres tid.Smile

Tilmeldt 7. Mar 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Thomsen:

Hej igen :-)

Hvis du er interesseret i opgaven, så smid en mail. Det er alt for bøvlet med amino beskederne.

Kh Lars



Min fejl. Jeg havde ikke set, at du havde skrevet din mail. Jeg har hermed skrevet til dig! :-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)