Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skifte host - SEO og Google Adsense

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Mar 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino,

Sagen er den at jeg har 4-5 unikke hjemmesider, som alle tjener penge passivt igennem Google Adsense.

Tiden er kommet til betaling for forlængelse af webdomain, og det er i den forbindelse jeg tænkte på, om siderne ville miste meget af deres plads på Google, såfremt jeg lukkede siderne ned og lyttede dem til en anden webhoster, som er billigere men placeret i udlandet?

Har naturligvis også overvejet at sælge siderne, men vil lige høre Jer ad omkring det her først.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis hjemmesiderne er korrekt opsat med sprog og flytningen ikke giver langsommere hastigheder eller ændringer i url'er og indhold, så kan du roligt flytte dine hjemmesider.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

betagamma:
webdomain

Hold op med at opfinde dine egne vrøvleord, det hedder "webhotel" eller "domæne" afh. hvad du prøver at sige, "domain" er amerikansk og bruges kun hvis hele din sætning er udenlandsk.

Dernæst, så tilbyder de fleste seriøse webhoteller at hjælpe dig med flytingen af dine sider for et lille beløb. Hvis ikke de tilbyder det så vil jeg ikke anbefale dig at bruge dem. Så nemt er det :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)