Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver man et Indhent 3 tilbud site!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 124
Fra  LOKALUS.dk Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis man gerne vil have en side ala autobutler osv. hvor man som forbruger kan indhente 3 tilbud, hvad skal man så bruge så sådan en side fungere?
Nogen som ved hvordan sådan en side skal være skruet sammen?

LOKALUS    Find Online - Køb Offline  ○  www.lokalus.dk

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har JUF.dk med ca. 100 tilknyttede partnere og 400 opgaver om måneden inden for jura og økonomi.

Jeg har skrevet et (personligt) blogindlæg om, hvordan det hænger sammen. Det skrev jeg 3 måneder efter vi gik i luften. Nu er vi 7 måneder inde, så der kommer snart et nyt - men det her vil give dig en rigtigt god introduktion til, hvordan det fungerer:

http://halfdantimm.dk/rfq-3-maaneder

Har du nogle mere specifikke spørgsmål er du velkommen til at skyde en mail til halfdan@juf.dk. Jeg vil altid gerne hjælpe, hvis jeg kan. :-)

Fra København
Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 124
Fra  LOKALUS.dk Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej og tak for svaret.
Jeg er ved at arbejde videre på min idee og synes det I har gjort er super fedt!
Hvad har det kostet at udvikle rfq-plugin til WP? Og vil der være mulighed for at købe sådan et plugin fra jer?
Jeg kan se at man kan bruge jeres plugin ved en pris pr. lead fx 1Eur.
Er det pris for hver gang en blot indtaster en opgave at man skal betale en euro, eller er det pr. gennemført opgave? Fx. hvis 20 forskellige personer indtaster en opgave, og ingen svarer på denne, skal jeg så betale 20 eur til jer?

God aften herfra :-F

LOKALUS    Find Online - Køb Offline  ○  www.lokalus.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

polvar:
Hvis man gerne vil have en side ala autobutler osv. hvor man som forbruger kan indhente 3 tilbud, hvad skal man så bruge så sådan en side fungere?
Nogen som ved hvordan sådan en side skal være skruet sammen?



Halfdan har som han nævner, lavet et fint indlæg om hvordan man laver servicen.
Og så vidt jeg husker kan du også købe den af ham. 

Der hvor filmen ofte knækker, er at det er rigtig dyrt at få folk til at byde.
Enten skal du lave ond SEO og have virkelig god tid, eller også skal du købe leadsGoogle og det koster kassen.
Mange tror at det er let at lave sådan en service og få overskud, men det er det langt fra.
Som nævnt er selve servicen piece of cake at lave (eller købe), men det at få det til at give penge, er virkelig svært.
Så gør dig selv den tjeneste, at regne det hele igennem, før du bruger tid og penge på det.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

polvar:
God aften herfra :-F

Vores erfaringer indtil nu med at udbyde det er, at det er noget rigtigt rod - så jeg tror, vi fjerner det igen om et øjeblik. Der er for meget administration i det for os ifht. det mulige afkast. De tjenester, vi har oprettet stritter i hver sin retning og bare JUF.dk får tilføjet nye funktioner ugentligt. Hvis alle skulle det, skulle stakkels Kristian Primdal sidder 22 timer om dagen og kode på det. Det holder desværre ikke (selvom jeg synes idéen var fed nok).

Og ovenstående hænger faktisk sammen med netop det, Martin skriver herover:

Det er super nævnt, at starte siden op.

Og det er egentligt også "OK nemt" at få leads ind (man kan bare købe dem). Her bliver det bare potentielt dyrt.

Kunststykket ligger i at få de rigtige partnere ind. De rigtige innovative, digitale samarbejdspartnere. Her bliver det rigtigt svært. Det har taget mig lang tid og været den store hurdle.

Jeg tror mange er overrasket over, hvor meget det faktisk kræver. Skal det virke, tager det al ens tid ligesom alle andre projekter. Agera, der opererer i større skala end jeg, alene har 20-30 medarbejdere. :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)