Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling af SEO Firma

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 255
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften! Smile

Er der nogen herinde, som kan anbefale et SEO Firma (eller person), som laver performance baseret SEO arbejde? Dvs. at man først betaler, når de ønskede resultater er opnået.

Jeg er ikke interesseret i dem, som opkræver et månedligt abonnement, uanset hvor meget eller hvor lidt man rykker.

Ved godt at seriøs SEO arbejde tager tid, og at der ikke findes nogen "Quick Fix" løsning (selvom jeg godt kunne bruge det lige nu .... Wink)

Kh Lise

Mange hilsner fra Lise

Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Lise Andersen:

God aften! Smile

Er der nogen herinde, som kan anbefale et SEO Firma (eller person), som laver performance baseret SEO arbejde? Dvs. at man først betaler, når de ønskede resultater er opnået.

Jeg er ikke interesseret i dem, som opkræver et månedligt abonnement, uanset hvor meget eller hvor lidt man rykker.

Ved godt at seriøs SEO arbejde tager tid, og at der ikke findes nogen "Quick Fix" løsning (selvom jeg godt kunne bruge det lige nu .... Wink)

Kh Lise

Hej Lise

seriøst SEO arbejde tage tid og koster også penge.

du kan se vores løsninger her: http://onlinemarketing-shop.dk/seo.html

binding er 12 måneder på No Cure No Pay.

oprettelse kr. 4.000 + moms.

derefter betaling pr. ord på side 1 eller top 3.

mvh

Kim

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 255
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 8 person

Hvordan kan I kalde det "No Cure No Pay" og så opkæve kr. 4.000,- i oprettelse?

Mange hilsner fra Lise

Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,8 stjerner givet af 4 person

Lise Andersen:

Hvordan kan I kalde det "No Cure No Pay" og så opkæve kr. 4.000,- i oprettelse?

vi kan godt gøre det uden oprettelse så bliver det bare dyrere pr. ord på side 1.

Men jeg kan se at der er mange tekniske ting der skal laves på din shop før der kommer resultater så jeg må hellere takke nej tak.

du kan f. eks se din loadspeed her https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fwww.designforpets.dk%2Fshop%2Ffrontpage.html

der skal gerne være over 80.

Dette er allerede vigtigt og bliver vigtigere med tiden.

Skulle jeg sidder 4-8 timer og rette dette gratis ? nej tak :) det kan være 200 billeder der skal komprimeres f. eks, døde links, double content og meget mere.

oprettelse går til søgeordsanalyse, professionel tekstforfatning og opsætning på shoppen og evt. tekniske rettelser. Det er kun fair man betaler for dette da man jo får det til evig eje.

Der er jo ingen som gider laver SEO eller andet for den sags skyld gratis. Der er jo en risiko for mig, hvis du så ikke betaler for det arbejde jeg har lavet ( går konkurs mm. )

De kunder som ønsker uden oprettelse og andre specielle aftaler er som regel dem som så ikke betaler når resultaterne kommer efter 2-3 måneder.

Vi har No Cure No Pay for at vise at vi ikke er bange for at lave SEO efter resultater men en fast pris for SEO er den bedste aftale for os og vores kunder. De kunder som køber No Cure No Pay hos os betaler i 99% af tilfældene mere for deres SEO over 12 måneder end dem til fast pris.

mvh

Kim

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lise

For en seriøs virksomhed kan No cure no pay ikke svare sig. Og det bliver en dyr løsning i sidste ende. Du er bundet op på en kontrakt, og skal betale ligegyldigt hvilke slags metoder firmaet bruger til at få dig op.

Blot en anbefaling herfra. 

Forsat rigtig god dag!

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Olsen Media Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv og kig på vores "Online Markedsføring Pakken" den finder du på dette link:

http://seo-optimeringen.dk/priser/

 

Vi vil meget gerne give dig et uforpligtende tilbud, som nok ikke skal vælte dit Budget.

 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg kører også med No cure, No Pay.

Jeg skal bare have Kr. 60.000 i oprettelse og 1.500 pr måned.

Læs dog hvad trådstarter skriver.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 255
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er lidt morsomt! Wink

Man beder om nogle anbefalinger men i stedet kommer der diverse tilbud. Men sådan er det vist altid med Amino. Jeg plejer dog at bruge Freelancer funktionen, når jeg er ude efter tilbud. Så det bliver nok næste step Smile

Mange hilsner fra Lise

Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,6 stjerner givet af 8 person

Ikke for at være smålig. 

Jeg ved hvor meget det kræver at blive en "haj" indenfor bare små felter, og når jeg ser en 19-årig pludselig vælte sig i stjerneanmeldelser, så bliver jeg mistænksom. 

Det er ikke Jante-agtigt. Det er bare fact of Life.

Da vedkommede stjal mine tanker og lavede et oplæg om det herinde for at vinde point, blev jeg selvfølgelig endnu mere nysgerrig.

Det viste sig at vedkommende er "best buds" med dem, der havde givet ham de totalt uforståeligt gode anbefalinger. Det kunne bare ses på vedkommendes Facebook profil. 

Så vær kritisk. Du kan godt finde en Karl-Smart-i-en-prut, der får gode anmeldelser uden at vedkommende kommer i nærheden af andet end plagiat af lille mig.

De kan få min fuck-finger, for de er ikke fagligt i nærheden af mig - men de har sikkert sikret deres røv blandt deres "kammies". 

 

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)