Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan mit website vækste på Adwords?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit website www.swapty.dk har ikke rigtig andre muligheder end Adwords. I første omgang er det tanken, at det udelukkende skal tjene på reklamer. Men jeg er lidt i tvivl, om Adwords kan sparke mit site i gang.

Nogen har foreslået linkbuilding, men jeg har ingen idéer til, hvem der kunne tænkes at ville dele mit link.

Jeg har ikke haft succes med Facebook.

Gode råd udbedes.

Vil det give mening af finde en investor til markedsføring?

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Med hensyn til linkbuilding, kan du tage et kig på dette indlæg. 

Med Venlig Hilsen

Søren Mathias Nielsen

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

swapty:

Mit website www.swapty.dk har ikke rigtig andre muligheder end Adwords. I første omgang er det tanken, at det udelukkende skal tjene på reklamer. Men jeg er lidt i tvivl, om Adwords kan sparke mit site i gang.

Nogen har foreslået linkbuilding, men jeg har ingen idéer til, hvem der kunne tænkes at ville dele mit link.

Jeg har ikke haft succes med Facebook.

Gode råd udbedes.

Vil det give mening af finde en investor til markedsføring?

Man kan altid vækste via AdWords spørgsmålet er om man kan tjene penge på det. Det er virkelig et stort projekt du har gang i og jeg ville nok se om jeg kunne finde en med pengepungen som tror på ideen.

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville nok ikke kaste mig over AdWords med det første. Det kan hurtigt blive bekosteligt uden den store effekt. Men når du når en vis størrelse, så kan AdWords bestemt være interessant.

Jeg ville satse på FB her i starten. Du skriver godt nok, at det ikke har været nogen succes med FB. Men med de rigtigt annoncer skulle jeg mene, at det godt kunne give en god effekt.

Ydermere, må du sørge for at blive nævnt i div. relevante forums og blogs. Dette med indlæg, artikler, banner m.m. 

mvh.

Johannes

Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johannes,

Jeg takker for et inspirerende svar.

Hilsen Swapty

Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan være sundt at få andres friske øjne til at se på ens projekt. En ven gjorde mig opmærksom på, at man opfattede www.swapty.dk som et sted, hvor varerne koster penge og ikke er til bytte. Det har jeg gjort noget ved, og nu begynder folk at registrere sig.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)