Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Manglende informering af solgte varer HJÆLP!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Sagen er den at jeg fandt et restparti på nettet (hos en virksomhed) jeg spurgte efter billeder og det fik jeg så også, der var 4 forskellige sweatshirt, altså 4 forskellige farver/motiver, men jeg har kun modtaget 3 forskellige .. Jeg spørger indtil størrelser 2 gange , men får blot afvide at det er helt "normale" størrelser altså ikke for store - ikke for små..

Jeg modtager rigtig mange i Large ( ca 50 ud af 75 )

10 styk i XL-large

kun 13 styk i Medium

2 Styk i small

I min verden er Large ikke særlig Normal størrelse, ikke iblandt unge på mellem 15-25 år - idet brandet/mærket henvender sig primært til unge.

Jeg vil gerne have min penge tilbage og de kan få deres varer tilbage, men det kunne jeg bare ikke fik jeg afvide..

Her er hvad der står på virksomhedens hjemmeside:

Handelsbetingelser for .......

Når du handler med ........, accepterer du de nedenstående handelsbetingelser, medmindre andet aftales.

Fortrydelsesret
Du har ingen fortrydelsesret på de varer, som du køber via .....  Hvis varerne ikke lever op til det lovede eller er defekte er der naturligvis fuld returret. Ved fejl eller mangler skal dette meddeles skriftligt til os senest 24 timer efter modtagelse af varerne.

Varerne lever IKKE op til det lovede!

Håber en eller flere kan hjælpe mig her !

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Varen lyder til at være solgt engros og uden garanti så er der ikke noget at gøre hvis du har betalt og kvitteret for varen. Derudover anser jeg også large at være normal størrelse, mere end Medium
Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan godt være det er engros.. Så det er OKAY at vise en varer og sælge noget helt andet ? 

Desuden står der på deres hjemmeside "Hvis varerne ikke lever op til det lovede eller er defekte er der naturligvis fuld returret. Ved fejl eller mangler skal dette meddeles skriftligt til os senest 24 timer efter modtagelse af varerne"

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ilhan
Det er selvfølgelig en trist situation du står i. 
Hvis du har købt som privatperson (uden CVR), så har du altid 14 dages returret, hvis det er fjernsalg - også selvom der står noget andet i deres betingelser. Du skal dog nok selv betale retur-fragten.

Ud fra det du præsenterer, så synes jeg dog at du er uden om det selv. Jeg tror ærlig talt at L er den mest solgte størrelse i den aldersgruppe du søger, og af hvad jeg kan se, så har sælger ikke været misvisende mht. størrelserne, ved at sige "normale størrelser". At du kun har fået 3 ud af 4 motiver, skulle du have spurgt om. Handelsvirksomheder har ofte mange 100 enheder af ét produkt, og hvis de konstant skal opdatere, om der er udsolgt af det ene motiv, hvis det er assorteret, så vil de også bruge meget længere tid på at handle med partierne, og priserne vil automatisk stige.

Jeg synes dog, at du skal skrive til den handelsvirksomhed, og spørge om I ikke kan lave en deal. F.eks. at du får et andet vareparti for det beløb du har betalt, eller at du returnerer det parti du har fået nu, og så får et tilgode bevis, hvis nu der kommer noget andet hjem.

Jeg synes dog ikke at handelsvirksomheden har handlet forkert eller fortalt noget forkert ud fra det du beskriver. De har blot svaret på dine spørgsmål og du har valgt at købe partiet.

Mvh. Daniel, ejer af handelsvirksomheden TradeALot :)

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)