Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 års gammel virksomhed - 16 år og millionen nærmer sig

Side 1 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 37 person

Hej Aminoer!

Min virksomhed fylder 2 år i dag. Alle siger den første million er den sværeste. Det er den sikkert også, men jeg er ved at være i mål! Jeg startede med at bygge shoppen op som 13 årig og åbnede så da jeg var 14 år.

http://madsherlev.dk/2-aars-foedselsdag/

Mange hilsner

Mads Herlev

EDIT: Martin laver en deler og det kan min hjemmeside ikke klare :) Teksten kommer derfor her:

Babytoys - mit aller første projekt. Babytoys er mit et og alt. At se det vokse som det gør nu er lige til at få øjnene til at løbe i vand. De 2 år jeg har haft har virkelig været med til at danne mig som person og noget jeg virkelig ikke ville være for uden og ville inderligt håbe at alle fik denne oplevelse.

Den første ordre er ubeskrivelig

Den første ordre i forretningen gik ind i systemet den 11. marts hvor shoppen åbnede den 5. marts. Jeg havde ikke gjort noget specielt i forhold til markedsføring. Jeg havde nemlig ikke en skid for stand på det. Jeg sad og spille lidt Battlefield 3 på min computer og snakkede med en god ven over Skype. På min anden computerskærm havde jeg mit mailprogram kørende og programmet sagde en lyd. Én ordre var gået ind! Det var helt vildt. Jeg skyndte mig at lukke spillet, løbe ALT hvad jeg kunne ud i køkkenet hvor min mor stod og bagte boller. "DER ER KOMMET EN ORDRE MOR!!!". Jeg husker dagen som var det i går. Jeg håber virkelig at du også kommer til at opleve det, for det kan simpelthen ikke beskrives. Det lyder måske dumt, men hvis du har oplevet det vil du kunne forstå mig :)

De første år er hårdest

- Ja, det kan vi hurtigt blive enige om. De 2 første år her har været med meget turbulens. Gode og dårlige perioder. Jeg har haft julehandel 2 gange og er begge gange en periode som jeg er helt vild med. Det er så fedt at få så mange ordrer! Jeg var også en af de (heldige) elever som fik en "ekstra sommerferie" pga. skolernes lockout. Her solgte jeg jo 1300 tavler til Odense Lærerforening til en happening på flakhaven.

De to år har ikke kun været sjovt. Shoppen har været så hårdt tidskrævende, at jeg i perioder overhovedet ikke har rørt shoppen eller besøgt den. Helt enkelt fordi jeg var ved at gå død. Det har måske været en periode af 3-5 dage. Jeg tror, at begynder du at få det dårligt og er begyndt at se dig blind i det du laver, så læg det til side nogle dage. Lav noget HELT andet og vend så tilbage til det senere. Så har du pludselig blod på tanden igen og klar til at gå i krig.

Vi har i en periode drøftet om vi skulle lukke butikken fordi den i en periode også var en økonomisk belastning. Jeg ville være grædefærdig hvis jeg blev nødt til det.

Men alt i alt er det 2 år som har været helt igennem fantastiske for mit liv. Jeg har lært utrolig meget - mere end jeg vil kunne på samme tid på skolebænken.

Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Ej hvor er det fedt for dig, super godt gået, du har helt sikkert en stor fremtid foran dig, stort tillykke herfra :)

Bliv endelig ved med at sparke så meget røv :)

Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Super flot, Tillykke!

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kanon godt gået Mads - keep it up Yes

Fra Aarhus C
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Fra  Planeten A/S Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med det! - Keep up the good work :)

Alt i elektronik hos evermart.dk

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot arbejde, stort tillykke og velfortjent Yes

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Super flot Mads, stort tillykke med det :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 86
Fra  LKH Byg ApS & LK Epoxy Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Det er godt gået, tillykke.

Mvh Lars

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt gået, Mads. Stort tillykke :)

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Virkelig flot Mads. Fortsæt det gode arbejde. Det bliver kun sjovere!

Dbh. Yngvi

Side 1 ud af 6 (54 indlæg)