Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan søger jeg for ligelig fordeling af mine adwords annoncer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 151
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg tror aldrig jeg bliver ekspert i adwords, men har nu arbejdet lidt med nogle nye annoncer, men de bliver slet ikke vist. Hvordan kan jeg gøre sådan at alle mine annoncer bliver vist lige meget, og derved få dem testet ordentligt?

På forhånd tak for hjælpen :)

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ændre måden de forskellige annoncetekster roteres på under indstillinger - annoncelevering.

Her kan du vælge forskellige muligheder f.eks.: Roter regelmæssigt: Vis annoncer mere regelmæssigt i 90 dage, og optimer derefter

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 151
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hurtigt svar, men det kan jeg simpelthen ikke finde? Trykker jeg først kampagner helt oppe i toppen, så vælger jeg indstillinger nr.2 hvor nr. 1 er annoncegrupper. Herunder kan jeg vælge Kampagnenavn, netværk osv. men ikke annoncelevering?

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 162
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Klik på kampagnen

2. Klik på indstillinger (Der er kun indstillinger til kampagner, ikke til annoncegrupper. Er du på en annoncegruppe vil den derfor foreslå at du går til kampagneindstillinger)

3. Scroll ned i bunden til "Annoncelevering: Annoncerotation, frekvensstyring" og klik på linket.

4. Klik på "Rediger" og vælg den ønskede rotation! 

:)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikkel,

Jeg antager at du sidder i interfacet og ikke arbejder i editoren:

Gå ind i indstillinger (du skal ikke gå ind i nogen kampagne eller noget)

Sørg for at kolonnen "annonce rotation" bliver vist

(Hvis den ikke bliver vist så trykker du på knappen "kolonner" og vælger den)

Marker alle dine kampagner

Tryk på "editer" knappen

Vælg muligheden "uendelig annonce rotation" under kolonnen "annonce rotation" for en af dine kampagner

Tryk på pilene til hæjre for kolonnen så din markering kopieres ud på alle kampagnerne.

Tryk gem

Og voila alle annoncetekster kører nu i rotation.

-Mine settings er på engelsk så hvis knapperne ikke er helt ordret gengivet så er det derfor, men du finder dem nok alligevel :)

Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 151
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Aha, jeg fandt frem til det under indstillinger og så tilpas kolonner og derved tilføje annoncelevering samt annoncerotation til mine indstillinger. Så kunne jeg nu bare rette det under indstillinger til kør regelmæssigt i 90 dage...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)