Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Støt en god sag - og får sat turbo på dine medarbejdere!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! 

Først og fremmest, så håber jeg ikke at jeg overtræder nogen regler, ved at poste det her, men ellers må en moderator slettet indlægget :)

Min mine gode ven Mette Bloch, har smidt sig selv på auktion, for at hjælpe/støtte kræftramte børn, og pt. mangler der sgu nogen seriøse bud, ikke for Mettes skyld, men for de familier som har brug for pengene.

Jeg har personligt set Mette på scenen flere gange, og kan kun sige at det er en gave uden lige, jeg håber nogen vil finde det interessant og smide nogen mandfolkebud! Jeg har smidt en beskrivelse ind herunder og link til auktionen kan findes på nedenståene link.

Link til Lauritz.com 

Beskrivelse:  
Fantastisk og motiverende foredrag af Mette Bloch i Kbh.
Kunne du eller din virksomhed tænke sig at høre et inspirerende og underholdende foredrag omkring emnerne motivation og målsætning? Så har du nu chancen, og samtidig støtter du Familier med Kræftramte Børn med dit bud.

Tidligere sportsudøver Mette Bloch donerer et fremragende foredrag til en vejl. værdi af 25.000 DKK. 

Mette Bloch der er dobbelt-verdensmester i roning, har ud over sin flotte idrætskarriere, læst psykoterapi og har en bachelorgrad i idræt. Yderligere er Mette skribent og forfatter til bøgerne ”Tør du blive en vinder?”, “12 Minutter – 12 Uger” og “Bliv din egen træner”. 

Mette holder foredrag omkring følgende emner:
- Vind med vilje: Tør du blive en vinder? 
- Målsætning og vindermentalitet – uden mål ingen vej. 
- Tror du på dig selv? Og tør du se din styrke og svaghed i øjnene?
- Visualisering – tro kan flytte bjerge. 

Tid og sted aftales med Mette Bloch, men foredraget skal afholdes inden udgangen af 2014 og kun i København. 
 

Med venlige hilsen
Dennis N. 

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)