Køb et Amino Sponsorlink
Jeg kunne da også være interesseret - men hvilke % forventer I?
Hej,
Jeg er ogsp frisk på et samarbejde din foreslåede model for afregning lyder fin med mig. Da vi sælger både engros og detail kan vi helt sikkert også finde ud af en løsning der også er interessant for dig økonomisk. Send mig en mail så kontakter jeg dig så vi lige kan tale om detaljerne.
Du er velkommen til at kontakte os, hvis i kunne have interesse i et evtuelt samarbejde.
mvh
Amir Hoodaji
www.iDesire.dk - info@idesire.dk
Hey
Er konceptet ved at være færdigudviklet? Jeg vil meget gerne se nærmere på det, inden jeg takker ja, og skriver hvad en evt. fortjeneste kunne lyde på.
Sælger: ure, accessories, smykker.
Hej Nicolin,
Jeg sælger håndlavede Fair Trade varer fra Asien og Sydamerika. Det drejer sig om smykker, tøj, brugskunst, nips, legetøj, kort, ting til bolig og have mm. Tingene er lavet i natur- og genbrugsmaterialer og koster i langt de fleste tilfælde et godt stykke under de 500,- du nævner.
Er næsten ved at have en webshop med dropshipping klar til forhandlere. Som forhandler får du så et selvstændigt webshoplink, som du f.eks. kan lægge ind på dit datingsite. Så slipper du også for at sende en mail, hver gang dine kunder bestiller varer i butikken. Du skal sådan set bare promovere dit link til webshoppen
Skriv på fairtrade@butikgloben.dk hvis du vil vide mere.
Hej, jeg kan ikke finde ud af hvem det er der vil indgå et samarbejde. Jeg sælger smykker og accesories fra udlandet, men mangler kunderne. Nogen der kan hjælpe her?
mail: rostgaard87@gmail.com og tlf: 42 42 05 11
Mvh. Sabine
Er dette stadig aktuelt så har jeg smykker fra udlandet til under max. 400 kr.
tlf: 42 42 05 11 for aftale eller rostgaard87@gmail.com
Mvh.
Sabine
Jeg bor i Asien og lever af opkøb og salg.
Kontakt mig for et samarbejde.
Venligst
Frank N Hansen
Franknorsbkk@hotmail.com